Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkä hintaisia syntymäpäivälahjoja...

18.08.2007 |

Lapseni (2,8 kk) sai ensimmäisen synttärijuhlakutsunsa tarhakaverinsa 3-vuotis päiville. Uteliaisuuttani kyselen, että minkäs hintaisia ja minkälaisia lahjoja ostatte lapsienne kavereille?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki ostelen monesti alesta tai alekoreista sopivia juttuja mitä voi sitten viedä synttärilahjoiksi. Tytöille voi ostaa esim. ponin, barbin, väritysjuttuja, hamahelmiä, koruja, hiusjuttuja, jonkun pelin yms.

Vierailija
2/3 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni vasta 1½v(ei vielä tarha-kavereita), mutta jossain vaiheessa varmaan meilläkin mietinnässä:) Lapsen serkuille(3kpl) ostetaan yl. 10-20¿.

Olen keskustellut kavereitteni kanssa(joilla tämä ajankoht.), että nykyään ostetaan hirmu kalliita lahjoja... Ja eräs äiti " tuskaili" , kun lapsi on toisella luokalla ja melkein kaikki oppilaat kutsuvat aina kaikki syntymäpäivilleen(oppilaita 28). Tulee vuodelle monet synttärit ja lahjojen ostot. Ja tosi on että kaikki maksaa... Mutta. Kuitenkin jos puhutaan päiväkoti ikäisistä lapsista, en itse luultavammin ostaisi kuin max ~5¿. Tarjouskoreista on hyvä tehdä löytöjä (ja varsinkin tytöille löytää helposti jotain pientä). Niinkuin edelläkin joku kirj: Pinnejä, tarroja, vihkoja, kyniä, pikku juliste, suuressa suosiossa(kuulemma) ollut ne pienet muovieläimet (en saa merkkiä mieleen,mut mitä myydään " yksitellen" ) mitkä ovat kyllä hieman hintavia mutta erittäin aidon näk. ja minusta sellaisen yhden eläimen voi hyvin viedä lahjaksi!

Itse toivon sitten aikanani,että lapset tuovat " lapsen lahjoja" , eli vain ihan jotain pientä,halpaa! Ja nytkin on jo leluja ja tavaraa on ihan liikaakin...

Hupulinpihiäiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sitä mieltä, että kaverilahja on max 10 euroa. Nyt olen huomannut, että se alkaa olla aika pieni raha nykymaailmassa, jos haluaa viedä jotain kivaa eli meillä muuttui raja nyt 15 euroon kun alkoi olla 4v synttäreitä. Sitä ennen pärjäsin kyllä tuolla alle 10 eurolla.

Jos tuntee vanhemmat niin kannattaa kysyä mistä lapsi tykkää. Omani ja tutut lapset tykkäävät leikkiä usein sellaisilla " sarjaleluilla" joihin voi ostaa osia oman kukkaron ja halun mukaan.

Esimerkkinä vaikka Brion junarata, halvin paketti taitaa olla n. 6 euroa. Meillä oma poika on innostunut nyt Geomag-magneeteista, niissä halvin paketti on tietääkseni 9 euroa. Legopaketteja on myös aika pieneenkin hintaan pieniä koottavia.

Ja lelukaupoissa tarjouskoreissa on usein ihan hyvää tavaraa. Esim. BR:ssä tai Toys R us:ssa löytyy 3-5 eurolla kaikenlaista tarjoustavaraa.

Värikyniä, puuhakirjoja yms. saa halvalla kirjakaupoistakin alekoreista ja ne ovat ihan käypä lahja pienille sankareille.