Mikä ammatti ja mikä palkka?
Kaikilla on omasta mielestä ainakin " huono" palkka, laitetaan palkat vertailuun...
Olen tullaus assistentti suomalaisen metsäyhtiön palveluksessa:
Brutto on: 2000 ja netoa 1400, en pidä itseäni hyvä palkkaisena.
Kommentit (28)
2500 eur / kk + bonukset puolivuosittain
Mutta suunnittelen työpaikanvaihtoa, en kestä nykyisen mahdottomia tavoitteita enkä yrityksen asennetta asiakkaita kohtaan.
Itse olen myyntineuvoja vakuutusyhtiössä, bruttopalkka keskimäärin 2200 e/kk.
Kyllä hieman katkera sh:n alkupalkoista ja niiden korottamisaikeista...
Siirryin yrityspuolelta, siksi palkkani hieman kollegoita korkeampi. Tradenomi olen.
T. 52
eikä eroa palkassa siihen, että osa on valmistunut opistoasteelta ja osa kouluasteelta aikoinaan
lähihoitaja, palvelutalo ja 2 vuorotyö netto 1400E
valittakaa siinä sitten vielä kovista kampaamo himmoista...
päiväkodissa, brutto n. 1900 netto n. 1600
Brutto 2810¿ + bonus 4000-5000¿/vuosi. Muut työsuhde-edut päälle, kuten lounari, kännykkä, läppäri, ilmaiset uintiliput koko perheelle, myös ilmainen kuntosali ja jumpat sekä muita alennuksia esim. elokuvalipuista, ratsastustunneista ja hieronnasta.
Sitten tulee lisäksi jonkin verran verottomia päivärahoja, jotka eivät sinänsä tuloa, mutta mukavasti ne tiliä kuitenkin kasvattavat, koska reissussa saa elää muutenkin firman piikkiin...
mielestäni tienaan kohtuullisesti ja tulen toimeen, mutta enemmänkin saisi tulla...
please, kerro minulle että tuo alle tonnin palkka on nettona... onko täydet työpäivät?
Yksityinen vai kunnallinen?
Kysyn ihan siksi, että oma lapsi perhepäivähoitajalla, ja soisin hänelle kunnollisen toimeentulon...
hei kero mulle missä voi tollaiselle liksalle päästä 15 h/viikko?
Teetkö pelkkiä pyhä/iltavuoroja?
Josko vaihtaisi alaa...
usko tai älä, verkostomarkkinoininti kaiken kotonaolon lisäx 4000-5000e/kk. Tosin 3 vuottta tein töitä tän eteen.
(meillä saa el-palkan miinus muutama %).