Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaannutko, jos joku ei vastaa teksti-tai sähköpostiviestiisi?

Vierailija
18.08.2007 |

ja nyt en tarkoita sitä, että lähetellään jatkuvasti jotain tyhjänpäiväisiä kuulumisten kyselyjä, vaan ihan oikeaa asiaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jätä vastausta tahalleen mutta usein huomaan miettiväni että vastasinkohan mä siihen ja siihen viestiin. toisaalta mä olen lisäksi ihminen joka ei todellakaan kanna puhelinta mukana koko ajan. joten jos puhelin on kotona päivällä ja illalla huomaan viestejä en lähde niihin aina vastailemaan jos asia ei esim. ole ajankohtaista enää.

Vierailija
2/9 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaajalla voi olla niin monta syytä, miksi viestiin jää vastaamatta joko heti tai ollenkaan, ettei ole mitään järkeä ottaa sitä henkilökohtaisena loukkauksena. Yleensä syynä on jotain ihan muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaannun siitäkin, jos edes niihin hyvänpäivän viesteihin ei vastata.

Mikään ei ole ärsyttävämpää, ihan kuin olisi ilmaa tai jotain sille toiselle.

Vierailija
4/9 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on asiaa niin voi soittaa.

Epäkohteliasta odottaa että toinen tekee puhelinlaskua itelleen kun voisi soittaa ja ottaa kulut itselleen.

Vierailija
5/9 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos on asiaa niin voi soittaa.

Epäkohteliasta odottaa että toinen tekee puhelinlaskua itelleen kun voisi soittaa ja ottaa kulut itselleen.

Jos ei vaikkapa ehdi soitella?

Vierailija
6/9 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pitäisi ostaa postimerkki. Ajattele!

Vierailija
7/9 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeasti asiaa, niin kyllä useimmat ihmiset ottavat yhteyttä luotettavammalla välineellä kuin tekstiviesti.

Osa meistä käy töissä ja vielä sellaisissa, jossa joutuu puhumaan puhelimessa paljon ja lähettämään viestejä. Vapaa-ajalla en halua pitää samanlaista kiirettä viestinnässä, joten en välttämättä vastaile tekstiviesteihin mitenkään samantien. Varsinkin viikonloppuisin puhelin saattaa olla pois päältä molemmatkin päivät.

En siis loukkaannu jos joku ei vastaa viesteihini.

Vierailija
8/9 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa yrittää tavoittaa jotain äiti-kaveria, joka nukuttaa/syöttää/imettää/ulkoiluttaa/vierihoitaa lastaan - ja suurella todennäköisyydellä sanoo ensi sanoikseen " oota mä soitan sulle kohta" (eikä soita koskaan).

Ja monesti muutenkin kun lähetän viestin, olen niin kiireinen, etten ehdi odottaa vastausta, vaikka sen saisinkin heti.

Eri asia, jos pitää todella sopimalla sopia jostain asiasta, yleensä asiani hoituvat yhdellä txt-kysymyksellä ja yhdellä vastauksella.

Vierailija
9/9 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suullinen ilmaisuni on yleensä niin heikkoa, ettei kukaan saa tolkkua siitä. Kun kirjoitan, hion sen lyhyeksi ja napakaksi. En pidä tekstiviestiä enkä spostiviestiä epäluotettavina. En odota vastausta nopeasti kuin ollessani asiakkaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi