Miksi ensin kukaan ei muka olisi uskonut hoitajasta mitään pahaa, nyt sitten pilvin pimein
sukulaiset ja tuttavat kertovat omituisia juttuja hänestä?
Kommentit (5)
vaikka olisivat mielessään ihmetelleet kaikenlaista.
Ei se niin mennyt että kaikki olisivat pitäneet normaalina ja kivana, vaan vain LÄHIPIIRI. Ne oli sen lähipiiri just siks kun ne oli juuri ne ihmiset jotka eivät juosseet pakoon.
Mikä ajatus ei tietenkään kerro hyvää meistä kenestäkään emmekä voi olla koskaan varmoja, että mukavina ja reiluina ja vastuuntuntoisina pitämämme ihmiset todella olisivat sitä...
Piti keksiä vielä joku vitsi kevennykseksi mutta ei nyt just tulekaan jostain syystä mitään huvittavaa mieleen.
psykopaatit on yleensä hyvin älykkäitä ja osaavat manipuloida muita, eivät he riehu kirveen kanssa hullun kiilto silmissä ja suu vaahdoten...
En ihmettele yhtään, että kukaan ei osannut epäillä mitään. Ja tietenkin on luonnollista, että näin jälkikäteen alkaa tulkita tuon murhaajanaisen tekemisiä ja sanomisia ihan uudessa valossa. Olen ihan varma, että jos itse syyllistyisin johonkin vastaavaan kamaluuteen, niin minunkin elämästäni saisi revittyä vaikka mitä epäilyttävää. niinkuin meidän kaikkien!
Vierailija:
Olen ihan varma, että jos itse syyllistyisin johonkin vastaavaan kamaluuteen, niin minunkin elämästäni saisi revittyä vaikka mitä epäilyttävää. niinkuin meidän kaikkien!
Eikä sun tarvitse edes syyllistyä, riittää että tulet profiloiduksi ja sitä kautta tekemisiäsi aletaan tutkia tarkemmin. Niin kuin esim. tämä Ulvilan juttu.
Mä olisin varmaan ainakin " Sairaalloisen kiinnostunut murhista" ja " Kerännyt tietoa eri tavoista toteuttaa murha" sillä perusteella, että koneeltani voitaisiin todeta, että olen käynyt murha. infossa...
Kukaan ei normaalisti epäile ketään tuttuaan sarjamurhaajaksi joten siksi ensin ihmetellään. Sitten kun on ollut pari päivää aikaa sulatella asiaa ja miettiä mitä kaikkea kummallista se onkaan tehnyt niin voi sitten syvällä rintaäänellä sanoa että AINAHAN mä tiesin että se on vaarallinen hullu.