Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävi tänään pienessä tavaratalossa!

Vierailija
18.08.2007 |

Olin liikkeellä työn kanssa ja rattailla. Kun olin maksanut ostokseni ni siihen tuli joku myyjä ja pyysi takahuoneeseen kanssaan. Mä olin ihan äimän käkenä suu auki et mitä ihmettä nyt. Pyysi näyttää kassin sisällön ja näytin samalla kuitin et siellä ei muuta ole kuin mitä kuittikin näyttää!!! Penkoi myös rattaiden alaosan kun sanoi et sopii kattoo vaan et mitään ei siel ole. No lopuks pahoitteli. Sanoi et oli joku asiakas sanonu et mä voisin sieltä varastaa. Mistähän moinen tuli sille mieleen. Mä luulen et siks kun oli rattaat ja vielä reppu siellä alhaalla! No eipäs saanu käräytettyy tää salapoliisi asiakas! Mut noloo mulle ja toisaalta raivostuttaa tommoset ihmiset. Jos ei ol edes nähny et on pistäny jotain vaivihkaa mihkään. Vaan menee sanoo et toi vois varastaa! No jos kyttäs siellä et miten kävi ni sai kyl pettyä!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/10 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut kerran minäkin aiheetta syyniin. Pahoitteli ja päästi menemään. Mistä lie sai aihetta epäillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on joskus 18-vuotiaana epäilty varastamisesta. Minulla oli kylmä ja olin vetänyt käteni hihan sisään ja ilmeisesti se oli epäilyttävää.

Vierailija
4/10 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttava oli puhunut kännykällä ja puhelun lopettaessaan laittanut luurin povitaskuun. Kauppias tuli paikalle vihaisena ja käski tyhjentää taskut ihan siinä kaiken kansan nähtävillä.

Oli muuten melkoinen anteeksipyynnön paikka ja kauppiaalta sitä ei meinannut millään herua. Melkein oikeusjuttu siitä tuli.

Vierailija
5/10 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi tämä. Ja olen ihan tavallinen suomalainen valkolainen! ap

Vierailija
6/10 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvasivatko mitenkään? Mikä kauppa?

Vierailija
7/10 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

purkaisin tavarani kaikkien edessä, jotta näkevät että turhasta epäiltiin.

Vierailija
8/10 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei korvannut. Pahoitteli kovasti vaan. Juu en vast edes seuraa. Näytän kyseisessä paikassa jo valmiiks kassalla et ei ole mitään muuta mitä nyt maksan!ap

Vierailija
9/10 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräässä pienessä korupuodissa, jossa olin vuosi kaudet käynyt aina silloin tällöin. kokeilin useampaakin sormusta sellaisista laatoista, joissa pidetään sormuksia, ja joita myyjät ottivat tiskin alta. Ostin sitten yhden sormuksen, mutta ovella nää myyjät käännytti mut takaisin, ja käski näyttää taskujen sisällön. No eihän siellä mitään ollut, olivat laskeneet sormukset, ja sen mun ostaman lisäksi kuulemma yksi puuttui. Eivät uskoneet mua, vaan olivat jo soittamassa poliisit paikalle, kun huomasin sormuksen lattialla. Mitään anteeksipyyntöjä ei kuulunut. En kyllä enää siinä liikkeessä asioinut, niin paha mieli tuli.

Vierailija
10/10 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen huomattuani suivaannuin ja mulkaisin myyjää ja marssin kaupasta ulos. Myyjä lähtee melkein juoksujalkaa mun perään. Hälyttimien ohi päästyäni käännyin ja tokaisin myyjälle, että näinkö te ostavia asiakkaita kohtelette, enpä tule enää teidän kauppaanne.

Myyjä pysähtyi kuin seinään ja jäi hämillään katsomaan kun lähdin vihaisena toiseen vaatekauppaan. Odotti kai et hälärit alkaa soimaan...

Ja syyttä suotta. En tiedä miksi minua epäiltiin varkaudesta :(