Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kun vanhemmat

Vierailija
18.08.2007 |

omat eikä miehen tunnu välittävän yhtään siitä mitä meille oikeastaan kuuluu ja miten jaksamme. Kyselevät silloin tällöin puhelimessa, mutta eivät jaksa kuunnella edes kausetta loppuun vaan puhuvat siitä mitä he ovat ostaneet, missä olleet jne.

Mikäli yritän sanoa jotakin, etten oikein jaksa, niin vastaus on että eihän sulla ole mitään syöpää tms. ja se siitä.

Olen todella pettynyt, sillä odotin tukea vaikeiden asioiden keskelle edes vanhemmiltamme tai edes jonkinmoista myötäelämistä.

Onko muilla näin, kuinka olette suhtautuneet ?

Tällä hetkellä olen vihainen ja tuntuu, etten halua pitää mitään yhteyttä enää itsekään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pahoillani puolestasi

Vierailija
2/12 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

senkin edestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu itsellä. Olin yhden kaverin läheisiö suhteita vanhempiinsa kadehtinut mutta nyt paljastui etteivät hekään vaikeista asioista puhu ääneen. taitaa olla tietyn ikäisille ominaista. Minkä ikäiset vanhemmat sulla on?

Vierailija
4/12 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi lapsi. Äitini (isäpuoli myös) ovat ihania. Auttavat aina kun tarvitsen apua, vaikka keskellä yötä. Eivät kuitenkaan tuppaudu ja ole tietävinään kaikkea paremmin. Elämänkokemusta heillä enemmän kuin minulla ja arvostan sitä, että kertovat mielipiteensä asioista. Kiitos heille siitä :)

Vierailija
5/12 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät enää työelämässä, koska varakkaita.

Vierailija
6/12 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kuitenkaan ap. tunnu muulta kuin leuhkimiselta viestisi. Minullapa..

Vierailija
7/12 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans noin 60 v

Vierailija
8/12 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla he myötäelävät, mutta eivät vain lähde mukaan sinun surkutteluun.

Vierailija
9/12 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli oikein kiva ja toisilleen läheinen suku. Ja varmaan muiden mielestä on vieläkin. Mutta minulle on noussut katkeruus siitä, etten saa muilta mitään tukea, vaikka itse aikanani olen auttanut toisia tosi paljon.

Välillä tulee mieleen, että taisivatkin silloin pitää yhteyttä vain siinä toivossa, että saavat minusta sitten taas lapsenvahdin. Ja niin saivatkin. Mutta nyt kun minä olen tosi kovilla ja tarvitsisin apua, niin kaikilla onkin omat kiireensä, enkä apua saa. No se on ihan ymmärrettävääkin, mutta toivoisin edes äitini ehtivän joskus katsomaan lasteni perään. Mutta tosi tiukassa on sekin, sillä muut lapsenlapset menevät tosi usein edelle.

En käsitä, miksi minun oletetaan selviävän kaikesta yksin. Kun en todella selviä. Mieheltä jo pyysin, että saisin palkata lapsenvahdin kerran viikossa. Paskalta tuntuu se, että sisarusteni lapset ovat äidilläni hoidossa viikkokaudet kesällä ja talvella päivittäin pari tuntia. Ilmaiseksi tietenkin.

Vierailija
10/12 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaa valita heille asioistani tai siitä etten jaksa, mutta he kuitenkin tietävät, että vakavasti sairaan lapsen kanssa eläminen ja myöhäisen keskenmenon kokeminen jokin aikaa sitten ei ole ollut helppoa samaan aikaan rakennusvaiheen kanssa. TAI ainakin luulisin niin.

Vierailija
11/12 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko lasteni elämän ajan kummankaan vanhempia ei ole käytetty lastenhoito apuna. Kerran ovat 17v. aikana ottaneet lapsen yökylään yhdeksi yöksi.

Ja iästä ja jaksamisesta ei toki ole kyse, sillä he matkustelevat jatkuvasti ja viettävät hyvin aktiivista elämää muutenkin. Ainoa asia joka heitä ei kiinnosta on omat lapset ja lapsenlapset ja sitä en mi9llään ymmärrä. Muille ihmisille kyllä puhutaan kuinka paljon merkitsemme ja kuinka muka auttavat jne. Keksivät ihan omasta päästään juttuja.

Vierailija
12/12 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se muuksi muutu vaikka kasvaa vauvasta aikuiseksi.