Miten ilmoittaa varatulle perheenisälle
että mua ei kiinnosta mitkään seikkailut sen kanssa? Itsekin perheellinen on ja tämä ihan kiva ihminen vihjailee jatkuvasti eri tavoin et voitais muutakin kuin vaan kavereita olla. Mua ärsyttää suunnattomasti, koska tunnen hänen vaimonsakin. Tuon ihmisen kanssa on hauska jutella ja henkilökemia pelaa, itse en vain halua mitään ystävyyttä kummempaa hänen kanssaa. Ideoita kuinka oikeasti tehdä selväksi toi asia hänelle?
Kommentit (12)
Mutta miten sinä vastaat niihin vihjailuihin. Sanotko että joo niin voitaiskin, vai sanotko, että ei voitais? Mies jatkaa vihjailevalla linjallaan niin kauan kuin sinä annat hänelle positiivista palautetta.
Ei:n sanominen on helppoa, kun sanoo vaan ei, eikä ala selittelemään mitään muuta.
Jos olet sille ystävällinen se ottaa sen rohkaisuna
Olen sanonut, että mua ei kiinnosta ja mieheni myös tietää asiasta että tämä tyyppi kinuaa seuraani. Tuntuu, että mitä tiukemmin olen asian ilmoittanut, että ei kiinnosta enkä todellakaan sen kanssa halua mitään vipinöitä niin sitä enempi vaan tuntuu pommittavan. Ihan kuin tää tapaus olisi saanut jonkun pakkomielteen minusta....
Seuraavaksi pyydän miestäni sanomaan suorat sanat.
Minusta on typerää pyytää mies sanomaan. Eihän se että miehesi sen sanoo tarkoita ettet sinä haluaisi lähempää tuttavuutta vaan että miehesi ei halua sinun olevan tekemisissä hänen kanssaan.
Näin se menee. Muuta käytöstäsi niin, että sekin viestittää ei.
ja tiedän, että minun kanssani on helppo jutella jne.
Täytyy varmaankin alkaa tarkkailla omaa käytöstäni ja " teeskennellä"
olevani muuta etten anna vääriä signaaleja ihmisille tällä avoimuudella. Kiitos vinkeistä. Taidan testata erilaista käyttäytymismallia.
ap
kertoo sille miehelle että ei tarkoittaakin juu.
Ei kaikkien kanssa tarvi olla yhteydessä vaikka olisi kuinka mukavat jutut ja " kemiaa" . Sen huomio taitaa imarrella sua.
Asumme rauhallisella omakotitaloalueella ja naapuritaloissa. Joten vaikeaa välttää " keskusteluja" naapureiden kanssa....
Mä koitan nyt muuttaa käyttäytymistäni ja kiinnittää siihen huomiota.
Kyllä minä ainakin pystyn välttelemään naapureita pienelläkin asuinalueella jos haluan... =)
Ap tosiaan taitaa nauttia huomiosta.
Kerro vielä kuinka te miehen kanssa kerrotte kaikille naapureille, mikä ääliö naapurissa asuu. Ja hyvät naurut on saatu monen kanssa. Ja muista tosiaan nauraa sille pilkallisesti ääneen.
Voi kyllä loukkaantua tuosta ja alkaa vittuilla, mutta luulis myös lopettavan. Jos siis osaat olla uskottava.
Itse sanon jos joku ehdottelee jotain että Ei kiinnosta, olen onnellisesti naimissa.