Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni ruokagallup :-)

Vierailija
18.08.2007 |

1. Lempikasviksesi (mainitse 1-5) ja kuinka paljon syöt kasviksia päivässä/viikossa?

2. Mitä juustoja teillä syödään ja kuinka paljon?

3. Onko raejuustoissa eroja? Mielestäsi paras raejuusto ja minkä kanssa sen syöt?

4. Mitä tuotetta tulee ostettua kaupasta joka kerran kun kaupassa käyt?

5. Mitä ostat kotiin " pahan päivän varalle" ts. hätävaraksi pakkaseen tai kaappiin?

6. Mitä ruokaa tulee tehtyä itse usein/useimmin?

7. Mitä einesruokaa teillä syödään useimmin?

8. Kaipaatko aterioihin vaihtelua (liha/kala/kasvis, pasta/riisi/peruna, tulinen/mieto ym.) vai tykkäätkö syödä usein samoja ja kenties yksinkertaisia ruokia?

9. Tapaat kaverisi kahvilassa iltapäivällä kl 15.30. Otatko kahvia vai teetä? Entä syötäväksi suolaista vai makeaa?

10. Vaikeimmin vastustettava herkku?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

1. Lempikasviksesi (mainitse 1-5) ja kuinka paljon syöt kasviksia päivässä/viikossa?

Lemppari:parsakaali ja paprika! , sen jälkeen, kurkku, tomaatti, idut, oikeastaan kaikki käy.

2. Mitä juustoja teillä syödään ja kuinka paljon?

En syö juurikaan juustoja, paitsi halloumia ja vuohenjuustoa paistettuina. Tykkään kyllä kaikista, mutta en niin paljon, että jaksaisin ottaa niistä kaloreita.

3. Onko raejuustoissa eroja? Mielestäsi paras raejuusto ja minkä kanssa sen syöt?

En oikein tykkää raejuustosta, syömättä jää.

4. Mitä tuotetta tulee ostettua kaupasta joka kerran kun kaupassa käyt?

Broileria, omenoita ja banaaneja, maitoa, ruisleipää, kermaa...

5. Mitä ostat kotiin " pahan päivän varalle" ts. hätävaraksi pakkaseen tai kaappiin?

Kalapuikkoja, karjalanpiirakoita, soijakaakaoita... mulla on pakkasessa yleensä aina itse tehtyä lihamakaronilaatikkoa ja kaalilaatikkoa.

6. Mitä ruokaa tulee tehtyä itse usein/useimmin?

Useiten varmaan makaronilaatikkoa tai sitten lihaa kermakastikkeessa parsakaalin (lapsille perunan tai pastan) kera.

7. Mitä einesruokaa teillä syödään useimmin?

Pinaattilettuja

8. Kaipaatko aterioihin vaihtelua (liha/kala/kasvis, pasta/riisi/peruna, tulinen/mieto ym.) vai tykkäätkö syödä usein samoja ja kenties yksinkertaisia ruokia?

Syödään liian usein samoja ruokia, yritän nyt tehdä 4vkon ruokalistat, joissa olisi enemmän vaihteluita.

9. Tapaat kaverisi kahvilassa iltapäivällä kl 15.30. Otatko kahvia vai teetä? Entä syötäväksi suolaista vai makeaa?

Teetä ja jonkin leivoksen... olen herkkusuu

10. Vaikeimmin vastustettava herkku?

Suklaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi