Kuinka usein käytte saunassa?
Meillä keskimäärin 2 kertaa viikossa. Lauantaisin lähes aina ja sitten viikolla joku päivä.
Kommentit (14)
Kesällä ehkä kerran kahdessa viikossa. Kuivattaa ihoa...
Kaupungissa korkeintaan kerran kuukaudessa.
Kotisaunassa varmaan joskus viime talvena.
Uimahallissa kyllä käväsen saunassa, kun siellä käyn noin kerran parissa viikossa. En tykkää erityisemmin saunomisesta.
Tänäänkin on saunavuoro ruoan jälkeen :)
Tänä vuonna en kuitenkaan kertaakaan. Inhoan saunomista, samoin lapsemme.
eihän pelkkä suihku edes puhdista kunnolla, vasta saunassa ne hiet ja lika irtoaa kunnolla. Me saunomme joka toinen päivä viikolla ja viikonloppuisin vielä la+su. Eli 4krt viikossa. Ihanaa! Ja seksikin on ihan toista saunapuhtaan puolison kanssa.
Asun ulkomailla, eika taalla ole kunnon saunoja. Kuntosalin saunassa ei saa heittaa loylya joten what' s the point. Rakastan saunomista, ja on ihan kamala ikava saunaan. Kun muutamme Suomeen aion saunoa joka ilta ihan siksi vain koska voin.
Luulen, että päivittäisellä suihkussa käynnillä ja asiallisten tuotteiden avulla ihminen pysyy riittävän hygieenisenä. Mulla tulee kuumuudesta helposti migreeni, joten en sauno usein.
Olen aivan vetämätön saunomisen jälkeen. Seuraavana aamuna taas on nivelet ja lihakset kipeät. En hikoile edes löylyssä, joten olo on kauhea. Suihkussa puhdistuu varmasti yhtä hyvin kuin saunassa. Hikoiluhan on vain hikoilua, ei mitään likaa. En siis käy saunassa ollenkaan.
Nyt meillä on kylpyamme, joten elämä hymyilee taas :-) Oltiinkin monta vuotta pelkän suihkun varassa kun ei tuota saunaa tule ikinä käytettyä.
järkeä on laittaa joka asuntoon sauna kun sitä näemmä ei kovin moni käytä.
Lähinnä talvella käydään useammin kuin 3 kertaa, koska talomme on puulämmitteinen, ja saunan uunissa pidetään muutenkin tulta että makkarit lämpiävät.