Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita LAPPIIN hurahtaneita ?

Vierailija
18.08.2007 |

Minä joka viime kesänä elämäni ensimmäisellä Lapin reissulla vannoin etten IKINÄ rnää palaa lappiin , löysin itseni keväällä varaamassa mökkiä Lapin upeista tunturimaisemista ja KYLLÄ ! nyt lomalta palattuani voin sanoa että kyllä lapissa sielu lepää ( ainakin minun :)) , Ei ole kauniimpaa tienpätkää olemassa kuin Karigasniemi-Utsjoki . Aivan mieletöntä !!! 5 päivää vietimme siellä mökkeillen ja tuntureita vallottaen . 3300km ajomatka kannatti tehdä ja sanoa että minulla oli upein loma koskaan . Ens kesäksi taas on lomasuunnitelma valmis ;))

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lappiin hurahtanut vaikka en ole ikinä siellä edes käynyt. Olen vaan kuullut ja nähnyt kuvia. Enkä tänäkään kesänä päässyt sinne. Ensi kesänä mun on pakko päästä!

Vierailija
2/10 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta sinne palatessani sielu todellakin lepää ja päivät menevät painollaan eteenpäin. Jos siellä olisi töitä, sinne palaisin pysyvästi heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehdottomasti aja/ajakaa inarista karigasniemeen ja sieltä utsjoelle ja jos mahdollista niin jääkää matkalle yöksi ja nauttikaa upeista tenon maisemista ja norjan ja suomen tuntureista :) mökkimajoitusta siellä on tarjolla paljonkin mutta osa on sellasia vaatimattomia mutta tärkeintähän on että pään saa kallistaa hetkeksi :) siellä oli muuten valosat yöt vielä viime viikonloppuna :))

Vierailija
4/10 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäistä kertaa voin sanoa että rentouduin lomallani täysin ! ei työasiat käyneet mielessäkään !!! ja sitä ei ole tapahtunut ikinä ettenkö olisi lomalla jotenkin pitänyt työaisoita mielessä ja soitellut töihin onko kaikki OK ! :)

Vierailija
5/10 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmitti tänäkin kesänä kun loma meni mökillä loikoillessa kun miehellä oli loma eri aikaan mutta ensi kesänä, se on jo päätetty: menemme lappiin.

Vierailija
6/10 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat asuu lapissa ja aina siellä lomaillessa tiedän olevani LOMALLA.

Koko sielu lepää niissä maisemissa.

Vierailija
7/10 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Suomessa olen kasvanutkin, mutta tosi-Lappi on ihan eri asia :) Muutin sinne jopa moneksi vuodeksi ja olisin jäänytkin, jos en olisi miestäni muualta löytänyt. Hänelle kun ei niin pohjoisessa töitä ollut. Meillä on kuitenkin mökki Lapissa ja sinne voi aina palata, kun kaupunkikiireiltään ehtii.

Ja jos et ennen ole Lapissa käynyt, suosittelen, mutta älä valitse tunturikohdetta ruuhka-aikana, vaan jotain ihan muuta. Myös käsivarren Lappi on kaunista, ilman muuta myös Inarin seutu, kuten ap jo kirjoittaakin.

Vierailija
8/10 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton vihreys ja vehreys, hiljaisuus ja erämaata vaikka kuinka. Nautin niin!

Vierailija
9/10 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti kesällä nautin siitä vapaudentunteesta. Ikinä ei varata mitään etukäteen, meillä on teltta varalta mukana, mutta yleensä majoituksen saa, etenkin Norjan puolelta, jossa on niitä hyttejä. Ja siellä on vielä meri, jäämeri ja ne vuonot ja hiekkarannat, se tila ja avaruus. Ruotsissa taas on oikeat erämaat, Suomessahan joko metsäautotiet risteilee tai väkeä on kuin pipoa ja muutenkin Suomenlappi on sekä turistinen että metsäteollinen. Mutta Ruotsissa on käsittämättömän laajoja tiettömiä luonnonvaraisia alueita, Abisko keskuksena ja siitä etelään. Kebnekaisella käyntiä voin suositella lämpimästi.

Vierailija
10/10 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä talvella, että kesällä Lappiin on päästävä!

Just puhuttiin kavereitten kanssa, että meillä ei ole mitään muuta matkakohdetta, johon on päästävä aina vaan uudestaan ja uudestaan kuin LAPPI, vaikka kaikki ollaan matkusteltu ympäri maailmaa lähes joka kolkassa!

Esim. vaikka Thaimaa tms. on kerran käynnillä nähty ja itse en sinne toistamiseen matkustaisi - kun taas Lapissa on muutaman kuukauden välein ihan eri maailma ja tunnelma!!!

Apua, täytyy varmaan alkaa tilamaan lentolippuja Kittilään1

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi