Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kohtuuton??

Vierailija
17.08.2007 |

elikkä tilanne on tämä: olen sairauden takia työkyvytön. Minulla olisi mahdollisuus päästä puoli vuotta kestävään ammatilliseen kuntoutukseen, josta olisi tosi paljon hyötyä tulevaa työelämää ajatellen. Ongelma vain on, että kyseinen kuntoutus on toisessa kaupungissa ja joutuisin olemaan kolme-neljä päivää viikosta poissa. Mieheni ei pidä ajatuksesta ollenkaan, koska joutuisi hoitamaan tuon ajan yksin lastamme (siis illat kun on töissä päivät). Toisaalta kyllä ymmärrän, että on häneltä paljon vaadittu, mutta silti katkeruus kaihertaa... Olenko vaatimassa ihan liikaa?? Sanokaas mielipiteenne...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kohtuutonta odottaa että mies hoitaa omaa lastaan. Kannattaa varmaan kumminkin hommata jotain hoitoapua että mies pääsee joskus yksin johonkin kun varmaan on todennäköistä että pinna kiristyy jos pitää taakkaa kohtuuttomana.

Vierailija
2/4 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kai se nyt äkkiä menee. Minusta et ole kohtuuton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän lähtevät usein reissuhommiin ja muihin vastaaviin, voivat olla poissa viikkotolkulla.

Kannattaa mennä :)

Vierailija
4/4 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menisi julkisilla matkaan aina n. 3 tuntia, joten se ei oikein tule kysymykseen. Miehelläni on pitkä työmatka, eli sikälikin ihan ymmärrettävää häneltä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän