Kenen muun mies on tänään nukahtanut lasta nukuttaessaan?
Taas näin. Meillä ei ole ikinä kahdenkeskistä aikaa, kun mies nukahtaa joka ikinen ilta. Mulla on vauvan iltasyötöt, siksi mies yleensä nukuttaa esikoisen. Ärsyttää kun ei ole ikinä ketään oikeaa ihmistä, jonka kanssa jutella.
Kommentit (6)
Minusta se on vaan hellyyttävää :) mies nukahtaa usein ennen poikaa :)
Käyn sit töniin hereille vähän ajan päästä kun poikakin nukkuu ja sit on sen meidän yhteisen ajan vuoro :)
Mies nukahtaa lasta nukuttaessa ihan yhtä hyvin kuin minäkin. Minä en tajua yhtään tuota, että vietetään yhteistä aikaa illalla, kun lapset nukkuu. Me ollaan kahdesti niin tehty, ja seuraavana päivänä ollaan niin kuolleita väsymyksestä, että kaikki vaan huudetaan ja itketään. Ei toimi meillä.
Ja on ihan töttöröö ja kykenemätön mihinkään aivo(tai muuhunkaan)toimintaan, jos herätän. Antaa siis nukkua.
ap
Jos nyt kuitenkin olet hereillä?! Niin nukkuuko lapset jo? Miksi ei? Jos nukkuu, niin mikset ole viettämässä yhteistä aikaa miehen kanssa?
Vierailija:
Mies nukahtaa lasta nukuttaessa ihan yhtä hyvin kuin minäkin. Minä en tajua yhtään tuota, että vietetään yhteistä aikaa illalla, kun lapset nukkuu. Me ollaan kahdesti niin tehty, ja seuraavana päivänä ollaan niin kuolleita väsymyksestä, että kaikki vaan huudetaan ja itketään. Ei toimi meillä.
Olivat tänään niin väsyneitä, että nukahtivat tavallista aiemmin ja nopeammin, joten en ehtinyt itse nukahtaa, ja ajattelin vähän valvoa. Miehen herätin kympiltä tekemään vähän töitään. Kyllähän siinä pari sanaa vessavuoroista vaihdettiin :)
Täällä mies vielä töissä (aamulla lähtenyt). ELi yksin laitan kaikki 6 nukkumaan. Ei siinä kylläpä siihen on jo rutiinit tullu, yleensä vauva joka töitä teettää. Mutta mieluummin sen miehen ottasin kotiin vaikka nukkumaan entä et on yötä myöten taas töissä (huominenkin työpäivä sillä).
Mee ja herätä (hyvin hellästi) se miehes jos on kovin ikävä..