Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi itku!

Vierailija
17.08.2007 |

poika 11kk oli löytänyt sohvan alta sinne eilen vierähtäneen maitopullon(almiron pepti) ja en ole nyt varma ehtikö se sitä juoda..........enemmän musta tuntui että oli vaan ravistellut sitä kunnes jos huomasin. Voiko tästä nyt seurata jotakin?? ja kuinka noppaa oireet tulee jos jotakin esim. oksentelua tulee??

voi itku ja mä olen lasten kanssa yksin kotona.........

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllähän siinä vuorokaudessa on tietysti bakteerit ehtineet lisääntyä, mutta tuskin se ihan hirveää myrkkyä muuten vielä on. Ja tuskin se sitä kuitenkaan on hörppyä enempää juonut. En usko että teillä on suurta hätää. Tarkkaile vaan lasta.

Vierailija
2/5 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne. ei tullut mitään oireita, mutta voihan siitä tietysti tulla. me selvisimme säikähyksellä. ja tästä lähtien pullot on kyllä huolellisesti tiskattu pois heti syönnin jälkeen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullossa oli ihan tippa pohjalla. Enemminkin minun mielestäni vaan heilutteli löytöään innoissaan. Ja tosiaan ei se montaa tippaa sitä juonut, kuhan nyt säikähdin=(

ja tosiaan itse epäilen että oireet on varmaan maksimissaan oksentelua ja ripuolointia. jos noita tulee niin soitan sitten lääkäriin. ap.

Vierailija
4/5 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaahan tuon ikäinen maastakin kaikkea suuhunsa.......

Vierailija
5/5 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi nukkui koko yön hyvin ja voi edelleen hyvin. joten säikähdyksellä vaan päästiin :/ huh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi