Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JOKKUT naiset TUOKSUU yälyttömän HYVÄLTÄ!

Vierailija
17.08.2007 |

Mää oon katkera ja kateellinen kun en tuoksu miltään ihanalta! Onko se joku suihkusaippua, voide vai mikä hitto?? Ei oo kuulemma hajuvesi.. :(

Terv. haisuli

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi ei vinkit välttämättä onnaa.

Vierailija
2/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikkea kannattaa kokeilla löytääkseen parhaimman tuloksen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei siinä paketissa mitenkään ilmoiteta, ellei sitten ole jossain ihan pienellä printillä paketin pohjassa...

Vierailija
4/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään myös shampoitten, hiuslakkojen, vartalovoiteitten, hajuvesien ja suihkusaippuoitten tuoksuista. Mitä voimakkaampi tuoksu, sen parempi. Mua ei haittaa, vaikka kaikki tuoksut sekoittuisivat keskenään. Aina se kuitenkin on paljon parempi kuin hien, tupakan ja vanhan viinan haju.

Vierailija
5/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme, koska kuivausrummussa tulee muutenkin pehmoista pyykkiä. Ja tuo tuoksu, voi että se on kamala mikä sen pojan vaatteista lähtee. Sitä on niissä aivan liikaa ja koko asuntomme haisee tuolle tuoksulle vaikka poika olisi lähtenyt kotiin jo puoli tuntia aikaisemmin. Eli kohtuus kaikessa.

Vierailija
6/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eau de parfumilla ja eau de toilettella?

Vierailija
7/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis voimakkaampaa ja pitkäkestoisempaa kuin eau de toilette.

Vierailija
8/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmeisesti lähin paikka saada tuota on NK-tavaratalo Stokiksessa. Milloinkohan pääsis sinne :)

Vierailija
9/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin dödö laadukasta ja shampoot ja hoitoaineet. Näillä keinoilla minä ainakin tuoksun hyvälle.

Vierailija
10/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuoksuu hyvältä? :D

Mää laitan dödöö ja usein käyn suihkussa ennen lähtöä muttei kukaan ole jääny kehuun tuoksujani! Okei, ei ehkä haise, mutta ei sitten tuoksukaan..

TAHTOO TUOKSUA!

Aapee

Vierailija
11/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kaupasta Dove Silk Glow vartalovoidetta, levitä sitä aamuisin koko vartalolle. Tuoksu on aivan ihana ja raikas, kestää iltasuihkuun asti.

Vierailija
12/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kyllä tuoksuu ihan niille. Sen sijaan hyvä pesuaine ja shampoo. Hyväntuoksuinen vartalovoide. Ja tietenkin dödö ja parfyymi. kannattaa käyttää aika miedontuoksuisia tuotteita muuten, ettei tule tuoksujen kakofoniaa hajuveden kanssa. Tai sitten tuoksuvat tuotteet samaa sarjaa. Talkki auttaa myös pysymään raikkaana ja hyväntuoksuisena. Monella hajuvesimerkillä on myös saman sarjan talkki.

Vierailija
13/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä sanoi erotessa, että kun mä tuoksunkin niin hyvälle.

Olen yrittänyt käyttää mahdollisimman mietoja tuoksuja, esim Niveaa ja nyt Dermosilia. Siten tulee se oma tuoksu parhaiten esille.

Vierailija
14/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomattavasti raikkaampana kuin suoraan iholle

Vierailija
15/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä se hirveä lemu pistää oksettamaan. Ilmeisesti nämä Comfort-lutraajat eivät itse sitä enää haista, mutta kyseinen käry lyö vastaan jo ovella ja tukehduttaa ihmiset sadan metrin säteellä. Hajuvesi on ainoa tapa (puhtauden lisäksi tietenkin) saada aikaan oikeasti hyvä tuoksu, uskokaa vähitellen että se vessanraikastimen tuoksu ei ole kovin houkutteleva!

Vierailija
16/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietty käytän usein myös hajuvettäkin jne.. ja käyn suihkussa :)

Vierailija
17/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sopii juhliin pienen pienenä annoksena, mutta ei arkena.

Saan pänsarkyä kun haisette kemikaaleille.

t: 12

Vierailija
18/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta maltillisesti! Pyykinpesuaine, huuhteluaine, deodorantti, perusvoide, muotovaahto ja hiuslakka minulla ovat aina tuoksuttomia. Shampoo ja hoitoaine ovat keskenään samantuoksuiset. Suihkusaippua taas on samantuoksuista kuin hajuvesikin! Joten ympärilläni ei leiju tuoksujen kakofonia.

Pyykinpesu- ja huuhteluaineiden tuoksut ovat jotenkin halppiksia ja varsinkin yliannosteltuna esim. pienen lapsen vaatteissa hyökkääviä.

Vierailija
19/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lähinnä se hirveä lemu pistää oksettamaan. Ilmeisesti nämä Comfort-lutraajat eivät itse sitä enää haista, mutta kyseinen käry lyö vastaan jo ovella ja tukehduttaa ihmiset sadan metrin säteellä. Hajuvesi on ainoa tapa (puhtauden lisäksi tietenkin) saada aikaan oikeasti hyvä tuoksu, uskokaa vähitellen että se vessanraikastimen tuoksu ei ole kovin houkutteleva!

Vierailija
20/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut paremmalle kuin toiset. Ja ihmisiä myös miellyttää erilaiset tuoksut. Mä käytän vaan hajusteettomia pyykinpesuaineita, halpoja suihkusaippuoita, sampoota, hoitoainetta ja dödöjä yms. Hajuvettä tosin käytän kohtuudella. Silti mulle tullaan usein sanomaan, että tuoksun aina niin hyvälle. Sekä miehet että naiset sanovat näin esim. töissä. Itse en huomaa tuoksuvani millekään, mutta kai se sitten on niin, kun niin monet siitä ovat vuosien varrella sanoneet.