onko muita raskassarjalaisia? Onko ryhmää vai aloitanko uuden? :)
Ajattelin alkaa laihdutusurakkaani, mittarissa nyt 106,3kg...:O( Toivoisin ryhmätukea ja tsemppausta muistakin, joilla on enemmänkin kuin vain muutama ylikilo, eli siis ainakin muutama kymmenen. Itselläni taitaa olla ainakin 40! Pituus 170cm, eli painohan olisi hyvä olla tuossa 70 hujakoilla. Vuosi sitten, ennen toisen lapseni raskautta pudotin täällä xl-laihduttajien ryhmässä yli 10kg, mutta sitten tuli raskaus ja nyt ollaan about samassa tilanteessa kuin silloin aloittaessa. Itsestäni vielä, olen 33v. Espoolainen kotiäiti, pienempi lapsista on 7kk, vanhempi 2,5v.
Onko siis muita samassa veneessä soutajia? Löytyykö jeesausta? Enemmän yhteistä epäilemättä löytyy kun mittarissakin on enemmän lukemia :)
Kommentit (6)
Täällä yksi painonpudottaja ilmoittautuu!
Myös minä olen kotiäitinä, lapset 5kk ja 2v3kk, asustelen lounaislapissa. Ensimmäisen raskauden jälkeen pääsin takaisin jo melko lähelle tavoitepainoa, vaan toisen odotuksen myötä lisäkiloja taas tupsahti yli 30, joista edelleen 20kg kulkee mukana. Tämän hetken paino on 95kg.
Nyt tekisi mieli alkaa pikkuhiljaa pudottelemaan ylimääräisiä kiloja. Imetän edelleen, joten mitään tehokuuria en voi aloittaa, mutta jo ihan ruokailujen muutoksilla (siis lähinnä herkuttelun lopettamisella) varmasti alkaa tapahtua. Ongelmana vaan on tuo mahdoton ja jatkuva makeannälkä. Siitä eroon pääsemiseen tarvitseisin vertaistukea!
Joten, miten olisi, laitetaanko uusi ryhmä alulle, kun tuossa edellä mainitussa ryhmässä näkyy olevan jo niin paljon osallistujia? Minä en ainakaan ehdi ja jaksa ihan nuin isoja pinoja alkaa lueskelemaan ja kommentoimaan, joku pienempi porukka olisi mulle parempi!
Tuolla ei montaa kirjoittajaa ole. Ilmoittautujia kyllä on, mutta suurin osa on ilmoittautuneet ja sitten unohtaneet koko jutun. Tulkaa vaan ihmeessä porukkaan mukaan! Huomenna on taas uuden pinon aika! Kokeilkaa liittyä porukkaan, jos saataisiin vähän uusia tuulia muutenkin :) Myös minulle seuraa näiden kymmenien liikakilojen kanssa. :) Karsin nuo kirjoittamattomat pois huomiseksi tuosta ryhmästä, niin montaa ei enää jäljelle jää. Tulkaa siis ihmeessä porukkaan :)
kaikki on kokeiltu, innostuttu, sorruttu js taas aloitettu ja 110,9 mittarissa. Toivottomalta alkaa tuntua ja kuitenkin elämäni aikana varmasti 60 kg laihdutettu, mutta kaikki korkojen kanssa takaisin..jappadappaduu
Ehdin jo liittyä tuonne sisunaisiin, siellä kun näytti olevan isompaakin porukkaa. Toki olis tosi mukavaa saada tämä " raskasryhmä" kokoon, mutta ei näytä olevan enempää innokkaita. Tulkaa mukaan tuonne sisunaisiin, kaipa siellä joukkoon mahtuu mukaan :)
olis kiva saada tonne syksyn laihduttajiin mukaan tosiaan näitä raskaamman painoluokan edustajia...itelläni paino juhannuksen jälkeen 115,4kg ja nyt maanantaina 103,2kg eli aika paljon jo pudonnut,mut tarkotus olis mennä 84 kg:n paikkeille!!eli mukaan vaan!!
Yhteinen tavoite on pienentyä :) Toisilla muutamia kiloja ja toisilla kymmeniä kiloja. Kukin saa aloittaa millon haluaa, mutta lopettaminen ei ole suotavaa ennen kuin on tavoitteessaan :) Punnituspäivä on usealla maanantai, mutta tuonkin saa ihan itse valita mikä itselle sopii :) Porukan nimi oli kesällä kesänlaihduttajat, syksyllä syksyn...talvella jatkuu ainakin minun osaltani talvenlaihduttajina, keväällä, kesällä :) Minne ikinä nuo tavoitteet vievätkään :) Tervetuloa vaan ryhmään vaihtamaan ajatuksia ja " painoa" :)