Koska viimeksi olet harrastanut miehesi kanssa seksiä muualla kuin sängyssä ja missä?
Kommentit (19)
meillä on tilava sauna missä on vain mielikuvitus rajana asentoja keksiessä;)
mielellään kaikkialla muualla paitsi sängyssä.
t: entinen perhepetiläinen
kesällä olkkarin sohvalla.
Mies istui sohvan nurkassa. Mä sain hyvän ratsastusasennon...
Saunassa kai viimeksi, sitä ennen kavereitten vessassa ja siitä sai kuopus alkunsa, sen jälkeen ei ole kauheasti harrastettu..
Kuopus nukkuu meidän huoneessa, joten se on vihoviimeinen paikka, jossa haluan rakastella. Mikä tahansaa muu käy. Sohva, olkkarin pehmoinen matto, suihku... Keittiön pöytää en myöskään kelpuuta, mutta muuten en ole nirso. ;)
edes muista. me tehdään se aina sängyssä. toki ollaan muutaki kokeiltu. mut esim saunassa mä en pysty :) se on huomattu :) ollaan kokeiltu ja mua heikko päistä alkoi pyörryttää se kuumassa touhuaminen :) kesken aktin mun oli pakko luovuttaa ja pian makasin viereisessä huoneessa jalat kohti kattoa :)
enimmäkseen olkkarissa nojatuolissa, sohvalla ja ruokapöydällä sekstaillaan meillä.
ruokapöydällä sekstaillaan meillä.
järki pitäs kai tossakin hommassa pitää. todella epähygienistä olla paljaalla perseellä, eritteet valuun sillä alustalla jolla sitten pakotat lapsesi syömään. hyi helkatti..
Sinänsä siinä saa kyllä kivan asennon. Meillä myös sohvalla usein, olkkarin lattialla. Mutta ei sentään kavereiden vessassa. Huh.
ruokapöydällä sekstaillaan meillä.
järki pitäs kai tossakin hommassa pitää. todella epähygienistä olla paljaalla perseellä, eritteet valuun sillä alustalla jolla sitten pakotat lapsesi syömään. hyi helkatti..
kun vuosikausia sitten oltiin kaveriparin kanssa yhdellä mökillä. Sekstailtiin miehyein kanssa rantasaunassa. Kesken aktin huomasin, että löylyhuoneen ikkuna oli pahalla (/hyvällä) korkeudella mökille päin. Kävi mielessä, että mahtavatkohan kaverit huomata... Tavallaan se kiihotti.
Ja olivathan he huomanneet...
kuukausi sitten olkkarin lattialla. Ja takana 11 vuotta avioliittoa, joten tällaiset syrjähypyt sängystä ovat ihan mieluisaa vaihtelua...
Ei oikein onnistu enää sängyssä kun vauva melkein aina herää ja vaikkei heräiskää ni koko aika kuitenkin jännittää että kohta kuitenkin herää.
Varsinaiseen kysymykseen vastaus:
Tiistaina kylpyhuoneessa (jossa rakastelemme lähes aina).
Eli n. 10min. sitten tässä sohvalla naitiin :)
seistenkö te siellä suihkussa sekstailette?
Yhdyntä vai suuseksiä?
Mulla on mieheni kanssa aikamoinen pituusero... jaa no mutta jos mies istuis ja mä olisin sylissä... hmmm... pitäisköhän kokeilla tänään...
lattialla tai sohvalla tai nojatuolissa.
Ruokapöydällä paneminen ällöttää ajatuksenakin, vaikka korkeudeltaan se taitais olla optimaalinen...
eilen meillä tuli 7v yhdessäoloa täyteen :)