Miten saa sokeritoukat pois?
Tai luulen että ovat niitä...
Valkoisia, vikkeliä, n. 5mm pituisia
Muutettiin vähän aikaa sitte ja hyi täällä uudessa kodissa niitä on.
Ei mitenkään vilisemällä mutta on kuitenkin...
Ja olen luullut että ovat ns. kosteiden tilojen asukkeja mutta meillä ovat muissa tiloissa...
Onko myrkytys ainoa keino?
Kyseessä kerrostalo eli varmaan sitte kaikki asunnot pitäisi myrkyttää?
Ja palaako ne kuitenkin takaisin?
Kommentit (31)
Ota yhteyttä talonyhtiön huoltoon ja ilmoita, että teillä on sokeritoukkia. Me asumme myös kerrostalossa ja tuli kysely, että onko näkynyt sokeritoukkia. Myrkyttäjät kävivät 2 x kaikki asunnot läpi, eipä ole sen jälkeen ollut havaintoa toukista.
uunitoukat jotka ovat sukulaisia sokerioukille saattavat olla kyseessä.
mutta vaan sanovat että sanovat eteenpäin ja olen myös huomannut että täällä EI TODELLAKAAN SAADA MITÄÄN AIKAISEKSI!!!
mm. nimi sisääntulokerroksessa vaihtamatta (kohta 4kk)
ap
Meillä on kans. Ja arvatkaa mikä on TOSI ällöä... Ne kävelee makkarin rapatussa katossa!
Talonyhtiö maksoi, tai siis otettiin talonyhtiön varoista. En ole tutkinut vuosikertomustamme tarkkaan ;)
Ap oletko soittanut suoraan vuokranantajalle? Soitat toimistolle suoraan ja unohdat siis huoltoyhtiön!
Järkyttävää toimintaa!
sokeritoukkia olisi muka " terveissä" taloissa?
Eikös ne tykkää kosteudesta?
En kyllä tiedä onko Helsingin kaupunki loppupeleissä vuokranantaja vai tämä kiinteistöyhtiö jossa kaikki asiat hoidetaan??
kunnolla ja etikalla kasteltu rätti viemärin päälle yöksi. Pitäisi kuulemma vähentyä.
Ja sitten jos niitä kävelee muissa huoneissa niin punaseetri (?) auttaa. Niitä puun paloja myydään ainakin ruskovillalla ja varmaan muissakin paikoissa. Helppo laittaa esim sänkyyn kun ei ole myrkkyä!
Tuo että saattavat elää monivuotiaaksi on itseasiassa hyvä merkki. Koska sitten niitä ei sikiäkään niin paljoa kun kuvittelisi.
Tein sokeritoukka-ansoja YouTuben perusteella ja olen napannut kolme täyskasvuista ja yhden valkoisen (nymfin?) pienen nuoremman. Nyt ei enää ole tullut ansoihin mitään, mutta kaadoin tolua lattiakaivoihin ja siivoilen.
kattovalaisimen päälle..?! Kyseessä paperinen varjostin. Miten ihmeessä..? Ja oli ollut vieläpä IIISOO..
HYIIIIIIIIIIH!!!