Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa sokeritoukat pois?

Vierailija
16.08.2007 |

Tai luulen että ovat niitä...

Valkoisia, vikkeliä, n. 5mm pituisia

Muutettiin vähän aikaa sitte ja hyi täällä uudessa kodissa niitä on.

Ei mitenkään vilisemällä mutta on kuitenkin...

Ja olen luullut että ovat ns. kosteiden tilojen asukkeja mutta meillä ovat muissa tiloissa...

Onko myrkytys ainoa keino?

Kyseessä kerrostalo eli varmaan sitte kaikki asunnot pitäisi myrkyttää?

Ja palaako ne kuitenkin takaisin?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kattovalaisimen päälle..?! Kyseessä paperinen varjostin. Miten ihmeessä..? Ja oli ollut vieläpä IIISOO..

HYIIIIIIIIIIH!!!

Vierailija
22/31 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä talonyhtiön huoltoon ja ilmoita, että teillä on sokeritoukkia. Me asumme myös kerrostalossa ja tuli kysely, että onko näkynyt sokeritoukkia. Myrkyttäjät kävivät 2 x kaikki asunnot läpi, eipä ole sen jälkeen ollut havaintoa toukista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uunitoukat jotka ovat sukulaisia sokerioukille saattavat olla kyseessä.

Vierailija
24/31 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaan sanovat että sanovat eteenpäin ja olen myös huomannut että täällä EI TODELLAKAAN SAADA MITÄÄN AIKAISEKSI!!!

mm. nimi sisääntulokerroksessa vaihtamatta (kohta 4kk)

ap

Vierailija
25/31 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kans. Ja arvatkaa mikä on TOSI ällöä... Ne kävelee makkarin rapatussa katossa!

Vierailija
26/31 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talonyhtiö maksoi, tai siis otettiin talonyhtiön varoista. En ole tutkinut vuosikertomustamme tarkkaan ;)

Vierailija
27/31 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko soittanut suoraan vuokranantajalle? Soitat toimistolle suoraan ja unohdat siis huoltoyhtiön!

Järkyttävää toimintaa!

Vierailija
28/31 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokeritoukkia olisi muka " terveissä" taloissa?

Eikös ne tykkää kosteudesta?

Vierailija
29/31 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä onko Helsingin kaupunki loppupeleissä vuokranantaja vai tämä kiinteistöyhtiö jossa kaikki asiat hoidetaan??

Vierailija
30/31 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnolla ja etikalla kasteltu rätti viemärin päälle yöksi. Pitäisi kuulemma vähentyä.

Ja sitten jos niitä kävelee muissa huoneissa niin punaseetri (?) auttaa. Niitä puun paloja myydään ainakin ruskovillalla ja varmaan muissakin paikoissa. Helppo laittaa esim sänkyyn kun ei ole myrkkyä!

Vierailija
31/31 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo että saattavat elää monivuotiaaksi on itseasiassa hyvä merkki. Koska sitten niitä ei sikiäkään niin paljoa kun kuvittelisi.

Tein sokeritoukka-ansoja YouTuben perusteella ja olen napannut kolme täyskasvuista ja yhden valkoisen (nymfin?) pienen nuoremman. Nyt ei enää ole tullut ansoihin mitään, mutta kaadoin tolua lattiakaivoihin ja siivoilen.