MIKS ETTE HANKI LISÄÄ LAPSIA?
Kommentit (35)
Toivon ja rukoilen että saisin vielä kolmannen. Mutta ei.
Pitäis ostaa isompi auto ja asunto. Lomareissut kallistuisi taas. Ruokalasku kasvaisi. Jne.
Lisäksi mun pinna on lyhyt, en kestäis enää yhtään vauva-aikaa selväjärkisenä.
Ja tykkään siitä, että saan antaa näille kahdelle niin paljon aikaa ja huomiota kuin tykkään =)
Kaksi ihanaa lasta, ne riittänevät hetkeksi. Nyt on äidin aika jatkaa opintojaan ja olla työelämässäkin.
Asuntoomme ei mahtuisi enempää (vain kaksi lastenhuonetta), matkustaminen olisi vaikeampaa (kahden kanssa selviää yksikin aikuinen),
Kahdella vanhemmalla on aina syli vapaana kummallekin lapselle.
Pitäisi ensin löytää isä niille lapsille.. Ex:n kanssa ei kyllä lisää tehdä..:)
Tuntuu, että nyt on aika nauttia olemassaolevista lapsista ja antaa aikaa ja rakkautta näille lapsille. Ja jossakin välin sitten itselleenkin. Vauva-aika (kun niitä on ollut 7 vuoden sisään neljä) on aika raskasta!
ja tajunnut, että tämä äitiys ei ole minun juttuni. Kaipaan työelämään - tulen hulluksi kotona. En kestäisi tätä toista kertaa.
tai roikkuvaa mahanahkaa, hampaissa ei muutosta ovat valkoiset ja reijättömät yms.
minulla kävi tuuri esikoisen kanssa vielä synnytys, imetys meni nappiin ja sujui vaivattomasti. Nukkui yönsä todella hyvin ja muutenkin mennyt kaikki niin hyvin :)
Poika (7-VUOTTA) jo niin iso, että voimme jo matkustella ja touhuta minullekkin ja miehelleni mieleisiä asioita.
tai siis en halua
sitä pitää ensin olla raskaana ennenkuin sen lapsen voi saada
Esikoinen täyttää 16v tänä vuonna ja kuopus täyttää ensi vuonna 3v. Lapset on eri isälle ja kuopuksen kanssa olen ollut yksin alusta asti. Kolmatta en edes kokeilisi kun ei kroppa kestä. Oli aikas vaikea tuo toinen raskaus sekä fyysisesti sekä huonon olon vuoksi. Ja tosiaan tää toinen tuli yllätyksenä kun oli pitkä lapsettomuus ollu takana pitkän suhteen jälkeen josta ei lasta tullu ja sit yhen illan suhteen aikana sai alkunsa. Tosin oon tän ihmisen tuntenu lapsuudesta asti. Ja ikääkin sillä jo kohta 35v ja ei ol valmis isäksi eikä varmasti oo koskaan!
Mutta kun olen onneksi realisti, en kolmatta lasta tee. Hermot ei riitä useampaan.
8v tyttö ja 3,5v poika nyt ja kaikki niin paljon helpompaa nykyään.
Nautimme tästä hetkestä ja enempää lapsia emme halua.
Nyt meillä meille maailman rakkaimmat lapset on tässä.