Kertokaa nyt helvetti joku, miten saatte paperit pysymään järjestyksessä?
Siis mä olen NIIN lopen kyllästynyt kaikenmaailman paperisekamelskaan!
Kun tulee postissa vakuutuspaperia, tilinauhaa, laskua, kelan papereita, tiliotetta, verolippulappusia ja kaikenmaailman paperia, joka pitää säilyttää.
Meillä on kyllä kaapit täynnä mappeja ja lähes jokaiselle lippusenlähettäjälle oma mappinsa tai osa mapista. Esim. vakuutuspaperit tietyssä, maksetut laskut tietyssä jne. (koska haluan säilyttää laskut, jotta voin tarvittaessa tarkistaa, olenko sen maksanut. Ja on tarvinnut tarkistaa useasti, kun on karhuttu jotain)
MUTTA aina ne saakelin paperit jäävät pyörimään johonkin, eivätkä löydä tietään alakerran toimistohuoneeseen. Sitten loppujen lopuksi arkistoitavaa paperia on kilometrin mittainen pino, ja sen selvittämiseksi kuluu ainakin viisi yötä...
Järjestysihmiset, AUTTAKKEEE!!
Kommentit (2)
Ei ne pysykään jos ei huolehdi siitä että ne palautetaan paikalleen. Omat paikkansa niillä on meilläkin ja pidettävä vaan siellä kun ei niitä tarvi.
Sullahan on hyvä alku jo, kun kerta mapit on olemassa. Miksi siis jättää laput lojumaan???