Kokeilen mitä tunnen/näen muutamalle!
Kommentit (66)
Erittäin hyvältä ja totuudenmukaiselta kuulostaa, jos lapsi yhtäänkään tulee vanhempiinsa, erittäin vilkas siitä kyllä tulee!
ja taidan tietääkin ketä ystävääni tarkoitat..
Eikä mieheni edes voisi ottaa vastaan vakituista työpaikkaa, aikoo vielä suorittaa koulunsa loppuun ensi syksynä, ja muutenkin, kaikki mitä sanoit, kuulostaa siltä niinkuin tulisi luultavasti tapahtumaankin!
Erittäin paljon kiitoksia.
vastaisit meille lopuillekin, niin voisit saada sitä palautetta...
Olen 7v lapsen yksinhuoltaja ja minulla on ongelma josta en ole kenellekään juuri puhunut. Pelkään todella, että kuolen pian.
Erityisesti vanhin lapseni ja suhde häneen on usein koetuksella, se mietityttää usein. Ja oma tulevaisuuteni. Löydänkö oman alani vielä joskus, pelottaa että kiinnostun jostain ja sitten kiinnostus loppuu nopeasti. Kaikki tieto tervetullutta.
Kiitos!
jälleen eron kanssa. Erota en haluaisi, mutten voi elää enää tällaisessä suhteessa....saammeko välimme hyviksi lapsen takia, ja/vai näetkö kohdallani uuden rakkauden. En millään haluaisi luovuttaa, mutta tällä kertaa on mielestäni pakko.
kerro mitä näet terveydestäni entä mieheni lasteni onko vammainen lapseni jotyenkin muuten sairas? onko meillä koskaan rahaa?
Olenko menossa opinnoissani päin mäntyä? Entä perhe- ja ystävyyssuhteeni? Minne alalle tai mistä työni joskus järjestyy, vai järjestyykö? Kiitos etukäteen t. Auringonkukka
Terapiasta ei tunnu olevan apua. Olen voimaton tässä tilanteessa. En tiedä minne suuntaan pitäisi mennä. Kerro sinä mitä näet!
Kiitos!
Blond mama
EI mene mikään piloille. Älkää antako liikaa ulkopuolisten vaikuttaa teidän suhteeseenne. Näen että kaikki järjestyy.
39 v blondi odottelee tyyntä myrskyn edellä. Meneekö suhteet ihan pilalle, kun miesystäväni ex saa tietää meistä?
Kolme lasta tuntuu teille tulevan yhteensä.
Ihanaa, voisitkohan minulle kertoa?
Miltä tulevaisuuteni näyttää, tällä hetkellä pieni lapsi ja opiskelut on vielä edessä? Puolisoni menossa tammikuussa töihin jos saa töitä?
Kestääkö rakkautemme, tuleeko lisää lapsia jne. kerro kaikki!
Miehesi työt vaihtelevat, olenko oikeassa. Näen hänelle töitä, mutta vaihtelevalla menestyksellä. En nyt ole varma tarkoittaako tämä sitä että hänellä ei ole jatkuvalla syötöllä töitä vai että palkka vaihtelee kuukausittain? En tunne että miehesi koskaan on kovin hyväpalkkaisessa työssä kumminkaan, keskiverto palkoilla pysyy. Töitä on kumminkin aina.
Onko vanhin lapsesi tyttö? Näen että hänen tuleva työ jotenkin liippaa läheltä harrastusta...!?
Mitä näet mieheni työasioista ?
Entä vanhimman lapseni harrastuksesta ? Kiitos
mitä näet minulle, kahden lapsen avoliitossa elävälle naiselle. Opiskelenko omaa alaani? Tunteita on toista miestä kohtaan, miten meille käy? Näetkö minulle lisää lapsia?
Teillä ollut hieman hankaluuksia alussa vai onko ne vaan sinun tunteita joita tunnen? Jotain epämääräistä tai jotain joka sinua painanut, epäilyttänyt.
Tunnen kumminkin että teillä olisi kaiken mahdollisuudet luoda hyvä ja toimiva suhde. Rakkautta ja intohimoa kyllä löytyy. Epäiletkö miestäsi jossain asiassa, onko se luottamus pulaa? Minulle tulee tunne että miehesi on hyvinkin rehti ja rehellinen. Hyvin syvällinen ja sieluikas.
Mitenkäs käy tuon uuden miesystäväni kanssa?
En tunne yhteydenottoa, törmäätte kumminkin toisiinne toisissa olosuhteissa.
En saanut oikean tuntumaan. Onko lasten saannissa ollut jotain ongelmia teillä? Tunnen että tulee lisää lapsia 1 tai 2, mutta sitten tulee tunne että niitten saannissa on vaikeuksia!?
Näetkö monta lasta saamme
yhteensä ja sukupuolet? Nyt meillä on kaksi poikaa.
Näen sinut kyllä mahapystyssä, mutta sitä en osaa sanoa onko se nyt vai hetken kuluttua.
Olenko raskaana?
Ei ole ollut mitään ongelmia saada lapsia, toivottavasti ei tulekaan olemaan! Kyllähän me toivoisimme vielä 1 tai 2 lasta lisää ja tyttölapsi olis kovasti toivottu.. Näetkö saammeko koskaan tyttöä?
Vierailija: