Sähköautoni käynnistyy kuin palmun alta pakkasilla.
Kävi hiukan sääliksi tänään aamulla kun muut käynnisteli polttis autoja. Yhden auto ei käynnistynyt ollenkaan ja toisella juuri ja juuri auto käynnistyi, se piti outoa ääntä ja savutti tosi pahasti. Minun teslan käynnistyi ongelmitta ja hymyilytti kun katsoin muiden touhuja aamulla.
T:onnellinen teslamies
Kommentit (11)
Minun 12-vuotias japsini hyrähti äsken käyntiin vaivattomasti, täällä on ollut monta pvää 30 astetta pakkasta, auto on seisonut muutaman päivän kun ei ole ollut menoa. Ja minun autolla voi ajaa satoja kilsoja kun tankin täyttää lähtiessä, ei tartte istua huoltiksilla Lappiin mennessä.
Käy vähän sääliksi kun joudut tlihin ajamaan, kotoahan ne nykyään tehdään.
Pääseekö sillä sitten myös palmun alta toisen palmun alle lataamatta? Vai käynnisteletkö vaan?😅
Montako kilometriä pääsit? Onko työmatkalla mahdollisuutta 7 tunnin lataukseen?
Vierailija kirjoitti:
Sähköauto ei käynnisty, kytketään vain virta päälle. Nauti autosi lämmöstä ja kantamasta, pörssisähkökin halpaa tänään...
Miksi sitten jotkut sanoo "käynnistä tietokone"?
Nämä keskustelut menevät aina naurettavaksi provoiluksi puolin ja toisin. Eipä tosin ollut ongelmia oman Citroen C3 Aircrossin käynnistymisen kanssa. Jalka jarrulle, ja Start -nappi pohjaan, sieltä se 130 hv:n bensakone hörähti tulille. 23 000 km ajetun auton pitääkin lähteä käyntiin kelissä kuin kelissä. Homman juju on se, että sitä autoa pitää ajaa näillä pakkasilla, että akku on kunnolla varautunut. Työmatka on itsellä 36 km suuntaansa ja suurin osa matkasta on moottoritietä.
Ap ajeli taas lasit huurussa patteri-Koslallaan. Noloa. Taitaa olla vihervassari.
Vierailija kirjoitti:
Nämä keskustelut menevät aina naurettavaksi provoiluksi puolin ja toisin. Eipä tosin ollut ongelmia oman Citroen C3 Aircrossin käynnistymisen kanssa. Jalka jarrulle, ja Start -nappi pohjaan, sieltä se 130 hv:n bensakone hörähti tulille. 23 000 km ajetun auton pitääkin lähteä käyntiin kelissä kuin kelissä. Homman juju on se, että sitä autoa pitää ajaa näillä pakkasilla, että akku on kunnolla varautunut. Työmatka on itsellä 36 km suuntaansa ja suurin osa matkasta on moottoritietä.
Kyllä se sitikkakin hinurilla vielä viedään. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä keskustelut menevät aina naurettavaksi provoiluksi puolin ja toisin. Eipä tosin ollut ongelmia oman Citroen C3 Aircrossin käynnistymisen kanssa. Jalka jarrulle, ja Start -nappi pohjaan, sieltä se 130 hv:n bensakone hörähti tulille. 23 000 km ajetun auton pitääkin lähteä käyntiin kelissä kuin kelissä. Homman juju on se, että sitä autoa pitää ajaa näillä pakkasilla, että akku on kunnolla varautunut. Työmatka on itsellä 36 km suuntaansa ja suurin osa matkasta on moottoritietä.
Kyllä se sitikkakin hinurilla vielä viedään. Kokemusta on.
Ei ainakaan pakkasten takia ole viety. Se on jännä, kun nämä besserwisserit ilmaantuvat paikalle kertomaan omia 100%:sti varmoja mielipiteitään.
Sähköauto ei käynnisty, kytketään vain virta päälle. Nauti autosi lämmöstä ja kantamasta, pörssisähkökin halpaa tänään...