Mikä ikäraja minihame-leggins-yhdistelmällä? Siis kuinka
vanha nainen niitä voi vielä käyttää näyttämättä naurettavalle?
Kommentit (14)
Sanotaan näin, että kaikki trendivaatteet sopivat laihoille oikein hienosti. Lihavat sitten voivat tyytyä vain marmattamaan, kuinka teiniltä sellaiset äidit näyttävät. No, siis tosiasiahan on, että he itsekin haluaisivat, mutta eivät KERTAKAIKKIAAN pysty siihen koska läskiä tursuaa jokapuolelta ja jalat ovat niin tukkimaisen paksut että SEHÄN SE VASTA NAURETTAVAN NÄKÖISTÄ VASTA OLISI, jos läski pitäisi tätä minari-legginssi -yhdistelmää.
Vierailija:
Sanotaan näin, että kaikki trendivaatteet sopivat laihoille oikein hienosti. Lihavat sitten voivat tyytyä vain marmattamaan, kuinka teiniltä sellaiset äidit näyttävät. No, siis tosiasiahan on, että he itsekin haluaisivat, mutta eivät KERTAKAIKKIAAN pysty siihen koska läskiä tursuaa jokapuolelta ja jalat ovat niin tukkimaisen paksut että SEHÄN SE VASTA NAURETTAVAN NÄKÖISTÄ VASTA OLISI, jos läski pitäisi tätä minari-legginssi -yhdistelmää.
Vierailija:
Näytti jo aika epätoivoiselta.
kun itse olen aika pieni eukko niin voisin käyttääkin mutta ikää on tullut jo päälle 30-v niin ajattelin että ehkä liian nuorekasta minulle? ap
Minä olen yli 30v. ja käytän kyseistä yhdistelmää silloin kun siltä tuntuu. Kroppa on niin hottis että näytän tosi hyvältä!
Satuitkohan olemaan itse tällainen tukkijalkainen läski, joka hermostui muka johonkin kirjoitusvirheisiin?
Ja 13, en usko että purkaus oli ap:lle tarkoitettu, vaan yleensä näille muille vastaajille, jotka on tätä minari-legginssi -yhdistelmää vastaan...
Pienillä tytöillä menee just ja just mutta aikuisilla??!
Vierailija:
Pienillä tytöillä menee just ja just mutta aikuisilla??!
Eikä se nainen lihava ollut, ihan hoikka ja hyvinsäilynyt kai. Mutta kun vieressä oli niitä 15-kesäisiä samalla lailla pukeutuneita, niin...
Miksi aikuinen haluaisi pukeutua samoin kuin jokainen 14-15v
ja on tullu oikeen kehuja että näyttääpä hyvältä ;)
25v...ja äiti! aijai, eikö saisi pitää?