Lue keskustelun säännöt.
Löytyykö uusia ideoita keitto yms. ruokaresepteihin, joissa 0-2 pistettä?
16.08.2007 |
Löytyisikö uusia ideoita keittoihin tai muihin ruokiin, joissa pointseja 0-2? Nyt tarvittaisiin lisämotivaatiota ja uusia makuja...
Kommentit (2)
Mulla on nyt wokkikausi, esim. findus classic wokkia saa syödä yhdellä pisteellä 250g, siihen sekaan heitän monesti ananaspurkin tai tonnaria/kanaa tai sit ihan vaan jotain tuoreita kasviksia lisäksi.Jotenkin toi classic wokki minimaisseineen ja vesikastanjoineen maistuu paaaljon paremmalta kuin perus herne-maissi-paprikat ja tulee kuitenkin yhtä nopsaan:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
minun suosikki ruokani on kaali eri muodoissa.olen syönyt jo 4kk kaalta pääruoaksi,keitettynä,pannulla paistettuna kaaliraastetta,uunussa pataruokana.Lisänä mitä vain; kurpitsan lohkoja,sipulia,tomaattimurskaa,lanttua,porkkanaa,purjoa,5% jauhelihaa, kevyt nakkeja...
Toinen suosikki ruokani on kurpitsaveneet..Halkaise kurpitsat pituussuunnassa ja koverra sisus pois.Paista kuivalla pannulla sisus,porkkana raastetta,sipulia ja kaalta.Mausta yrteillä ja suolalla.Laita täyte kurpitsojen päälle ja sen päälle pro feel tuorejuustoa vähäsen ja uuniin n.puolituntia. NAM!
Ja tietysti kaikki kasviskeitot ilman perunaa ovat kevyitä.