Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ydintehtaassa räjähdys Ruotsissa, evakuoinnit aloitettu!

Vierailija
16.08.2007 |

aftonbladet. se

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä apinoissakin homoja on, samoin kuin joissain muissa eläinlajeissa, että siinä sinulle luontoa

Vierailija:

Joka taas johtaa pikkuhiljaa maailmaa kohti anarkiaa ja laittomuuden aikaa, jossa mikä tahansa rikos on sallittua.

Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi ja liiton heidän välilleen. Homosuhteet rikkovat tätä Jumalan luomaa järjestystä vastaan. Luonnossa 2 plusnapaa tai 2 miinusnapaa hylkivät toisiaan ja tämä on luonnon järjestys.

Vierailija
2/43 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paikalla sattuu olemaan ketään " huuhaata" niin muistatteko semmoisen kanavoinnin ihan tässä lähiaikoina, jossa ennustettiin että Suomen lähellä sattuu ydinonnettomuus.. Puhuttiin siellä muutakin, mm. noitten ufojen ilmestymisestä jne. Taisin lukea sen kryon sivuilta tai hengen ja tiedon foorumilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naurunasia jos on totta...

Vierailija
4/43 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä aaveella ;)

Vierailija
5/43 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan käyvät katsomassa tuon tuostakin av:tä, sen verran nopea ja luotettava uutistoimisto tämä on.

Vierailija
6/43 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 luterilaista pappia oli vielä homomarssilla.

Nämä Ruotsin vaikeudet on olleet ihan vasta alkusoittoa ja ainoa syy niihin on ollut tuo homoliittojen siunaaminen.

Vierailija
7/43 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai on ennemmin täällä. Tiesitkö että täällä av:llä käy varmasti paljon sellasia jotka seuraa myös ruotsinkielisiä lehtiä, kuten minä. Ja sitten tänne on kiva uutisoida.

Yksi asia minkä olen myös huomannut on se et iltalehti+iltasanomat kirjottavat aina pari päivää myöhemmin uutisia " maailmalta" kuin aftonbladet.

Siis olen ymmärtänyt että kopsaavat/kääntävät juttuja aftonbladetista ja myös kuvia sieltä.

Vierailija
8/43 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tottakai on ennemmin täällä. Tiesitkö että täällä av:llä käy varmasti paljon sellasia jotka seuraa myös ruotsinkielisiä lehtiä, kuten minä. Ja sitten tänne on kiva uutisoida.

Yksi asia minkä olen myös huomannut on se et iltalehti+iltasanomat kirjottavat aina pari päivää myöhemmin uutisia " maailmalta" kuin aftonbladet.

Siis olen ymmärtänyt että kopsaavat/kääntävät juttuja aftonbladetista ja myös kuvia sieltä.

Vierailija
9/43 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nämä Ruotsin vaikeudet on olleet ihan vasta alkusoittoa ja ainoa syy niihin on ollut tuo homoliittojen siunaaminen.

Vierailija
10/43 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tämän siitä saa, kun Ruotsin kirkko on lähtenyt homoja siunaamaan.

Vierailija
11/43 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollaan suu korvissa.

Vierailija
12/43 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kääntää selkänsä Jumalalle, se myös vetää siunaukset päältään.

Ruotsissa on tapahtunut lukematon määrä katastrofeja tämän homopäätöksen jälkeen ja lisää on luvassa, jos kansakunta ei tee parannusta.

Homoseksuaalisuuden harjoittaminen on yksiselitteisesti syntiä ja pappi ei voi lähteä siunaamaan sitä.

Kyllä tekin tulette tämän vielä ymmärtämään ja näkemään. Kun Jeesus tulee takaisin, kaikki helvettiin matkalla olevat ja pelastuksen hylänneet joutuvat tunnustamaan Hänen valtasuuruutensa, liian myöhään.

Vierailija
13/43 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se ihan reilu Magdallekin.

Vierailija
14/43 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

salliva maa, kas kun niissä muissa ei tapahdu katastrofeja!

Vierailija
15/43 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun kansakunta kääntää selkänsä Jumalalle seurauksena on erilaiset vitsaukset ja katastrofit. Ruotsissa näitä on viime aikoina ollut epätavallisen paljon, joten yhteys on selvä.

t

Vierailija
16/43 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä bangladeshilaisia enemmän surisin. tai venäläisiä. tuollahan noita ihmisiä kuolee kuin kärpäsiä.

Vierailija
17/43 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin totaalista selkänsä kääntämistä Jumalalle, että siitä ei seuraa muu kuin vitsauksia vitsauksien perään.

Vierailija
18/43 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kyllä mä bangladeshilaisia enemmän surisin. tai venäläisiä. tuollahan noita ihmisiä kuolee kuin kärpäsiä.

Samoin muslimimaat kärsivät, islamin, toisen Saatanasta lähtöisin olevan opin hedelmistä.

Onneksi Venäjän kansa on läksynsä oppinut, ihmisiä Venäjällä tulee uskoon koko ajan, vaikka koko maa on taas uuden kommunistin pihdeissä.

Vierailija
19/43 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin höyrähtänyt ettei ole tottakaan!

Vierailija
20/43 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat ihmisestä lähtöisin, Jumala ei luonut ihmistä pahaksi, mutta ihminen valitsi pahuuden, synti on tuhoavaa ja ihminen niittää sitä mitä hän kylvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi