Mikä huonekaluliike on hyväksyttävä av:n mukaan? Siis missä
ei myydä juntti huonekaluja tyylittömille :-) Onko esim. Koti-idea hyväksyttävä?
Kommentit (16)
Ehkäpä Skanno on riittävän tasokas.
Silloin on vähän pakko ostaa jostain ' ' junttiliikkeestä' .
vepsäläinen :0)))) mieluummin ostan sotkasta.
Vierailija:
vepsäläinen :0)))) mieluummin ostan sotkasta.
on se kumma, miten sotkalla pyyhkii niin hyvin. Mahtaa olla paljon juntteja suomessa...
Tulee mieleen sellainen savolainen pikkupuoti. :-)
mä käsitin sun alkup. kysymyksen niin, että mitkä liikkeet on palstan hengen mukaan hyväksyttyjä. oikeesti käydään muuallakin. esim. antiikkiliikkeissä ;)
Vierailija:
Tulee mieleen sellainen savolainen pikkupuoti. :-)
Vähän off topic, mutta jos ei ole tonnia käytettävissä sohvaan, niin todennäköisesti ei kannata ostaa halpista. Ne vaan eivät yleensä kestä kovin kauaa. Mä hakisin silloin kierrätyskeskuksesta vanhan ja rakenteellisesti hyväkuntoisen ja puusta tehdyn sohvan. Täytteenä jotain muuta kuin vaahtomuovia ja jousten pitäisi olla ainakin melko hyvässä kunnossa. Jos ei osta kaikkein kalleinta verhoilukangasta, niin ehkä kankaat saisi 200-300 eurolla ja saman verran verhoiluun. Taatusti kestävämpi ratkaisu kuin joku 500 euron sotkasohva, joka on tehty lastulevystä ja vaahtomuovista.
Me ostettiin Vepsikseltä sohva. Maksoi n. 3000 euroa, mutta on todellakin hintansa väärti. Tukeva, höyhentäytteiset tyynyt, irrotettava kangas, vesipestävä...
elääkö joku oikesati niin kuin av:lla " määrätään" . Oon aina ihmetellyt, että jos täällä kysyy jotain esim. lapsen tulevasta nimestä mielipiteitä, ja jos saatte negatiivista palautetta, niin ihan oikeastikko te teette niin kuin av:lla sanotaan ja unohdatte sen mitä itse haluatte. Säälittävää on se, että tulee joltain keskustelu palstallta kysymään miten pitäis järjestää elämänsä ollakseen jokin tietyn lainen.
Ehkä off-topic tämäkin mutta Vepsäläisellä ja Koti-idealla on sama omistaja ;)
Kultuintopii:
Ehkä off-topic tämäkin mutta Vepsäläisellä ja Koti-idealla on sama omistaja ;)
Koti-idean entinen omistaja on meidän tuttu. Ennen se oli tasokaluste nimeltään.
Kalusteet pyritään pitämään erilaisina molemmissa kaupoissa, näin ainakin silloin joskus kuulin. Joten Vepsäläinen myy varmaan edelleen Artekkia yms. mitä ei koti-ideasta löydy.
Itse käyn edelleen koti-ideassa löytöjä tekemässä.
skanno on ja vepsäläinen.