Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaipailen ystäviä vantaalta!!

16.08.2007 |

Olen pian 28-vuotias nainen.Olen muuttanut pari vuotta sitten Vantaalle muualta ja nyt kaipailenkin ystäviä täältä.

Olen naimisissa oleva kahden lapsen (3v ja 2 kk) äiti ja tällähetkellä siis äitiyslomalla.

Olen luonteeltani avoin,huumorintajuinen ja seurallinen joten koska kaverit jäivät entiseen kotipaikkaani uudet ystävät olisivat nyt paikallaan.

Eli olisi kiva ulkoilla lasten kanssa,käydä ostoksilla,kahvilla ym ym.

Jos olet samanhenkinen ja kaipailet kavereita laita sähköpostiosoitteesi niin kirjoittelen sinulle. :-)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoitteeni on vinski00@luukku.com.

Vierailija
2/10 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kyllä Helsingin puolelta, mutta Vantaan rajalle ei ole kuin kiven heiton matka. Ollaan siis Mellunkylästä, Itä-Helsingistä.

Olen kolmekymppinen 8 kuukautisen tytön äiti.

Ja ystäviä ei ole ikinä liikaa:)

nani77@luukku.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkis, täällä kirjoittelee esikoistaan odottava 28 v. rempseä ja seurallinen nainen, myöskin muualta muuttanut, joten tiedän kuinka orpo olo voi olla kun kaverit jää kotipaikkakunnalle. Laita viestiä jahka joudat, kuulemisiin !!

natiainen78@hotmail.com

Vierailija
4/10 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Täällä 28-vuotias äiti; lapset 3v ja 2,5kk. Asumme Peijaksen sairaalan lähettyvillä. Postia voi lähettää osoitteella leciel@luukku.com

Hanna

Vierailija
5/10 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

vantaa,hiekkaharju. Minä 27v ja tyttönen helmikuu 07. Nähtäiskö vaikka ihan vauvapalsta porukalla jossain?

Vierailija
6/10 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa oleva,26v. kahden pojan äiti.Pojat ovat kohta 3v ja 9kk.

Ota ihmeessä yhteyttä,seuraa kaivataan täälläkin:)

lemmu8@hotmail.com

Vierailija
7/10 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

minullekin kelpaisi kaverit oikein mainiosti! =) Asustelen Itä-Vantaalla poikani (2 kk), mieheni ja kissani kanssa.

nocturnal79@yahoo.com

Vierailija
8/10 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin pinoudutaan tänne. Olen 25-vuotias kotiäiti Koivukylästä, perheessä on 2-vuotiaat kaksoset: tyttö ja poika sekä kuopuksen laskettuaika marraskuussa. Kyläily- ja puistoiluseura olisi enemmän, kuin tervetullutta, perheen isin tehdessä töissä pitkää päivää. Lapsille leikkiseuraa ja äideille jutteluseuraa =)

Vierailija
9/10 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/10 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan Ilolan suunnalla myös ystäviä vailla. Olen 35v ja tytön 9kk kanssa päivät kahestaan. Isommat lapset päivät koulussa ja omissa menoissaan. Huusholliin kuuluu myös mies ja koira.

Laittaakaa postia tulemaan!!

lottari@luukku.com