Miksi TUIJOTATTE lapsia, mutta ette SANO mitään?!? Eikö voisi vaikka TERVEHTIÄ??! Sanoa " moi" , " hei" , mitä vaan??!!?
Taas tänään leikkpuistossa joku idiootti-äiti tuijottaa halveksiva hymy kasvoillaan lastani, EIKÄ SANO MITÄÄN! 1-vuotias sitten tietysti tuijottaa takaisin ja rupesi viimein itkua tihrustamaan, kun alkoi tädin tuijotus varmaan tuntua uhkaavalta.
Tämä on nyt jo toinen kerta kuin näy. Miksi jotkut äidit ovat tuollaisia muumioita!? Eivätkö tiedä, että tuijottaminen on epäkohteliasta?! Ja jos lasta haluaa katsoa, olisi ystävällistä PUHUA jotain!?!
Ärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrsyttävää.
Kommentit (56)
Vierailija:
Teillä taitaa olla liian tylsä elämä kun tuollaiset asiat niin huolettaa. Itse olisin tervehtinyt reippaasti tuijottajaa, ja jatkanut puuhia, enkä missään nimessä olisi pohtinut yhtään enempää jonkun myrtsin ämmän ilmeitä. Puhukoon jos puhuu, jos ei halua puhua tai tervehtiä niin ei tarvitse. Ja silti opetan lapseni olemaan sosiaalinen, mutta oppii senkin, että kaikki ihmiset eivät ole sosiaalisia ja puheliaita, ja jotkut ovat epäkohteliaita. Sellaista tämä elämä vain on.
Vois elämä olla pikkasen helpompaa, niin äidillä kuin lapsella.
Miksi lapsen äiti ei itse sanonut pojalle (oliko poika)? että, " sano tädille hei" .
Ehkä se vieraskin olisi siihen jotain kommentoinut. Ja miten ap voi tietää mikä on ollu naisen ivallinen hymy ja mikä normaalihymy? En mä ainakaan lue vieraiden ihmisten hymyjä niin hyvin että voin sanoa mikä on mikäkin?
Vierailija:
Miksi lapsen äiti ei itse sanonut pojalle (oliko poika)? että, " sano tädille hei" .
Ehkä se vieraskin olisi siihen jotain kommentoinut. Ja miten ap voi tietää mikä on ollu naisen ivallinen hymy ja mikä normaalihymy? En mä ainakaan lue vieraiden ihmisten hymyjä niin hyvin että voin sanoa mikä on mikäkin?
Kyllä siinä on vieras täti käyttäytynyt tyhmästi, siitä ei pääse mihinkään.
Hymyn tulkinnasta sanoisin, että sinä et sitten varmaan tunnista minkään tason vittuilua. Kaikkihan on aina tulkintaa, vaistoamista jne. Joku voi tulkita nyrkin naamaankin ihan vaan hipaisuksi.
Kuulostaa minustakin siltä, että ap on näitä Nico-Petterin äitejä, jonka lasta pitäisi kaikkien vain ihastella, että jopas on ainutlaatuinen lapsi.. Eikä siihen ihasteluun riitä hymy, vaan lepertelemäänkin pitäisi ruveta. Huoh..
ap:n epäilyt vittuilusta ihan todeksi.
Vierailija:
Vierailija:
Ehkä se vieraskin olisi siihen jotain kommentoinut. Ja miten ap voi tietää mikä on ollu naisen ivallinen hymy ja mikä normaalihymy? En mä ainakaan lue vieraiden ihmisten hymyjä niin hyvin että voin sanoa mikä on mikäkin?Kyllä siinä on vieras täti käyttäytynyt tyhmästi, siitä ei pääse mihinkään.
Hymyn tulkinnasta sanoisin, että sinä et sitten varmaan tunnista minkään tason vittuilua. Kaikkihan on aina tulkintaa, vaistoamista jne. Joku voi tulkita nyrkin naamaankin ihan vaan hipaisuksi.
No, just joo! sähän fiksulta vaikutat! et kai vittuillut?
Jos niin, niin ehkä se on sun tapasi? jatka samaan malliin!
Joku on nyt tuijottanut ap:een lasta, ja pikkurukka parahtanut itkuun. Voiko kamalampaa kohtaloa olla? näin niitä traumoja syntyy :)
Vierailija:
Joku on nyt tuijottanut ap:een lasta, ja pikkurukka parahtanut itkuun. Voiko kamalampaa kohtaloa olla? näin niitä traumoja syntyy :)
Täällä taitaa palstailla monta tuijottavaa, huonotapaista äitiä.
Joku poloinen voi parahtaa pillittämään.
Vierailija:
Joku poloinen voi parahtaa pillittämään.
Eikä varmasti lopeta jos mä menen siihen sönkkää, hoitakoon lapsen äiti sen puolen.
Vierailija:
Eikä varmasti lopeta jos mä menen siihen sönkkää, hoitakoon lapsen äiti sen puolen.
vastaan tuojottelijoille iloisesti lapsen puolesta, että terve vaan sullekin! usein silloin vuoden vanhaa tyttöänikin alkaa naurattamaan. Mutta on aivan uskomatonta että jotkut haukkuvat muiden lapsia ällötyksiksi! Siis aika sekopäistä tuijottaa lasta, kun on niin kauhea ja nauttia kun alkaa itkemään, ei oo ihan tervettä.
Teillä taitaa olla liian tylsä elämä kun tuollaiset asiat niin huolettaa. Itse olisin tervehtinyt reippaasti tuijottajaa, ja jatkanut puuhia, enkä missään nimessä olisi pohtinut yhtään enempää jonkun myrtsin ämmän ilmeitä. Puhukoon jos puhuu, jos ei halua puhua tai tervehtiä niin ei tarvitse. Ja silti opetan lapseni olemaan sosiaalinen, mutta oppii senkin, että kaikki ihmiset eivät ole sosiaalisia ja puheliaita, ja jotkut ovat epäkohteliaita. Sellaista tämä elämä vain on.