Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ricosta talvikengät!

16.08.2007 |

Huomasin, että Jyväskylän seudulla Enttententten myy Ricosta merkkisiä kenkiä. Onko kellään kokemusta millaisista kengistä on kyse? Nettisivujen mukaan mallisto näyttäisi ainakin kivalta!

Osaavatko muuten tuolla Enttententtenissä miten neuvoa valintoja kenkien suhteen? Katsoin että Enttententtenin sivuilla on muotikauppaliiton lastenkenkä asiantuntijan -tunnus.. mitähän tuokin nyt tarkoittaa käytönnössä?!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taaperolla on ollut kolmet Ricostan välikausikengät, ei olla edes muita harkittu. Ihan mielettömän hyvät. Saa pomppia ihan vapaasti vesilätäköissä, kestävät vettä. Talvikengistä ei ole kokemusta.

Enttententtenissä osataan kyllä opastaa hienosti kenkien koon kanssa. Kertaakaan ei ole mennyt pieleen, kuten esim. Torikeskusksen Eccon liikkeessä. Piti vaihtaa pienempiin ja nekin jäivät isoiksi....

Vierailija
2/7 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin harkita sitten sieltä kenkien ostoa :)

Kokemuksia noista Ricostan kengistä otan edelleen mielelläni vastaan! Minkä malliseen jalkaa sopivat parhaiten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojulla aika normaali jalka. Mieluummin leveä kuin kapea.

Vierailija
4/7 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ricostalta on tullut jo kaikki kokoon 28 asti ja sitä isompia ei ole tullut ja myyjä myös kertoi että melkein kaikki mallit mitä noista isommista olivat tilanneet niin valmistaja oli peruuttanut ettei niitä tule lainkaan :( Ja tottakai meille pitäisi olla jo isompi kenkä kuin 28!!!

No lupasivat kuitenkin laittaa tekstiviestiä jos ja kun niitä isompia kenkiä saapuu!

Vierailija
5/7 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kokemusta ricostan kävelykengistä sekä välikausikengistä. Hyviä ovat olleet, voisin verrata naturinoihin. Kengät ei ole niin kivannäköisiä kuin naturinot, mutta hyviä ovat jalkaan. Talveksi on odottamassa yhdet alesta hamstratut talvikengät. Ricostan kengistä löytyy kenkiä eri lesteillä. Osaavat Enttenttenissä hyvin kertoa mikä malli sopii millekin jalalle ja oikea kokokin löytyy myyjien avustuksella. Suosittelen ehdottomasti, että käyt katsomassa löytyykö sieltä teille sopivia kenkiä. Minä ennen liputin eccojen nimeen, mutta nyt olen kyllä Naturinojen ja Ricostan kannalla.Tänä kesän testattiin timberlandejakin, mutta kyllä naturinot ja ricostat ovat mielestäni ihan parhaita.

Vierailija
6/7 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lammasvuoriset gorekengät, ja aivan mielettömän hyvät. Tyttö on varsinainen vilujalka, ja gorekengät on olleet meillä melkein pannassa jos pakkasta on vähänkin. Näillä pärjättiin hyvin.

Minkähintaisia nuo ovat Suomessa; itse ostin Saksan Ebaysta ja hintaa oli kuluineen noin 40e.

Vierailija
7/7 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta huom, kaikki ricostat ei hyviä, tänäkin keväänä oli myynnissä malli jossa kantakappi meni sormella painaen ihan sisään, eli ei kyllä täyttänyt hyvän kengän kriteerejä.

Enttententtenissä osaavat todellakin opastaa kengän valinnassa ja oikean koon löytymisessä. Itse olen aina saanut loistavaa palvelua tuolla! suosittelen :)

Minustakin lesti enemmän leveä kuin kapea joten käy hyvin meille.