Miksi miehet tuijottavat naisten rintoja niin häpeilemättä virallisissakin tilanteissa??
Minua hävettää niiden miesten puolesta, jotka esim. töissä puhuvat minulle, mutta katsovat puhuessaan silmien sijaan rintoja. Ja täysin pokkanaamalla. Luulisi, että he menisivät edes vähän hämilleen _tajutessaan minun huomaavan_ tuijotuksen.
Ei, en käytä mitenkään erityisen anteliaita puseroita.
Kommentit (9)
Minä ainakin haluan että nainen huomaa sen jos katson niitä rintoja. Se tarkoittaa silloin että hänellä on niin hyvännäköiset rinnat että minä ihailen. Miksi en antaisi naisen ymmärtää asiaa jos se niin on? Nautinhan itsekin siitä kun huomaan naisen katseen viipyilevän itsessäni.
m42
aivan niin. Meille naisille kun voi sanoa, "Kiva kampaus sulla" tai "sulla on kivan väriset silmät". Mutta eihän meille ole korrektia sanoa " Kivat rinnat sulla"... Mut miksi tosiaan naisen ei saisi antaa huomata sitä? Voihan miehelle hymyillä tyyliin" Ai kiitos, ymmärrän..." ;o)
Ei pidä aina olla niin siveä ja tiukkapipoinen.
Jos joku tuttu (tai miksei vieraskin), mukava, hottis mies katselee niin sehän vain imartelee. :)
Pervon oloisten tyyppien tuijotus tuntuu ikävältä.
vaikka sinä sattuisit itse nauttimaan naisten katseista.
Olen hoikka, ja rinnanympärykseni on isompi kuin vyötäröni. En pidä koskaan avoimia kaula-aukkoja, joskaan en pukeudu säkkeihin. Mutta olen huomannut, että jotkut miehet kuvittelevat juuri olevansa jotenkin kohteliaita kun näkyvästi mittailevat katseellaan ylös ja alas.
Tiedän itsekin että olen aika timmissä kunnossa kolmen lapsen äidiksi, mutta ei minua kiinnosta se, että joku äijä kömpelösti tuijottaa rintojani ja takapuoltani. Kiinnostun hieman sulavammista miehistä.
Eipä sen väliä. Siinä ne erottuu jäykistelijät ja pelimimmit ja se on tarkoituskin.
3
ja naiset miehiä :) outoa olisi jos asiat eivät olisi näin :)
Mua ei niinkään häiritse rintojen katsominen, mutta jos niitä kommentoi ääneen esim. työpaikalla, niin ei tunnu kivalta. Yks työkaveri on tehnyt niin, ja vedin kyllä turnipsin nenuun. Ehkä olen nipo, mutta ei voi mitään.
kuitenkin...
N40