Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua hävetti eilen kaupassa!

Vierailija
16.08.2007 |

Ladoin hihnalle 2 einespizzaa, hampurilaisen, kaljaa, riisifrutin, sipsejä, pillimehun, pullaa. Huomasin kuinka perässäni tulevat ihmiset tuijottivat ostoksiani. Hävetti.

Tämä oli suuri poikkeus kun ostin tuollaisia tuotteita.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kymmenisen kaljaa. Mukana oli pienet lapseni.

Ala siinä sitten selittelemään, että nämä kymmenen riittävät meille koko kesäksi...

Vierailija
2/5 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa siskoni luokse grillaamaan ja he pyysivät tuomaan olutta tullessani. Hävetti kaupassa, kun en ostanut muuta kuin olutta ja lapsille jäätelöt :-).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset olivat mukana. ja siiderit aion juoda ihan itse. Pihakeinussa istuen,kesäillasta nauttien. todennäköisesti monen viikon kuluessa, paitsi jos järjetetään grilli-ilta niin jopa samana iltana. Miten selviän tästä häpeästä?

Vierailija
4/5 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei sitä voi estää, että muut ihmiset tekevät sinusta johtopäätöksiä. Varsinkin pienellä paikkakunnalla näin ne juorut leviävät.

Vierailija
5/5 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en tajua, että minun, karppaajan, kasvisvoittoisissa ostoskärryissäni olevia kermoja, täysrasvaisia juustoja, pekonia ja rasvaista lihaa mulkoillaan kerta toisensa jälkeen pahansuovasti. Sitten vielä supistaan, että hyvähän toisten on syödä mitä lystääävät, kun on niin laiha eikä näköjään liho.

Pari kertaa on tehnyt mieli sanoa, että näin syömällä nimenomaan on laihduttu ja että kannattaisi teidänkin jättää jackymakupalat ja makaroni suosiolla pois, kun näkyy teillä ylikiloja olevan.