Paljonko maksaisit yhden talven käytössä olleista Vikingin Goretex- kengistä?
Kommentit (11)
Huutonetissä varmaan maksaisivat 25
Vikingin popot on kyllä hyviä, niiden nimeen meilläkin vannotaan :-).
Odotankin taas mielenkiinnolla ensi kuun s-etukorttitarjouksia. Useana vuoten jo Sokos on myynyt Vikingin goreja syyskuussa kantistarjouksin.
Ei voi koskaan tietää, onko lapsen (joka on käyttänyt kenkiä) jalka astunut ns. vinoon tai muuten eri tavalla astuvat kuin oman lapsen.
Ymmärrän sen, jos laittaa lapsen jalkaan pari kertaa pidetyt kengät, mutta koko talven jalassa olleet kengät ovat muotoutuneet edellisen kävelijän jalan mukaan. Tuskin sinun tai minun lapsen jalat ovat samanlaiset.
Minä en ikinä säästäisi lapsen kengissä, en ikinä...
Jos kerran-pari viikossa tai kuukaudessa laittaa jotkut käytetyt kengät jalkaan, niin tuskinpa lapsen jalka siitä pilalle menee. Pääsääntöisesti lapset käyttävät heille uutena ostettuja kenkiä, mutta joukossa on myös käytettynä ostettuja tai esikoiselta kuopukselle periytyneitä.
Vierailija:
Ei voi koskaan tietää, onko lapsen (joka on käyttänyt kenkiä) jalka astunut ns. vinoon tai muuten eri tavalla astuvat kuin oman lapsen.Ymmärrän sen, jos laittaa lapsen jalkaan pari kertaa pidetyt kengät, mutta koko talven jalassa olleet kengät ovat muotoutuneet edellisen kävelijän jalan mukaan. Tuskin sinun tai minun lapsen jalat ovat samanlaiset.
Minä en ikinä säästäisi lapsen kengissä, en ikinä...
Meillä 3-4 kk käytössä olleet Viking Goretexit koko 22 tai 23. Ehdittiin käyttää 1 vuotiaalla vain hetki talvella ennen kuin kevät jo tuli. Todella siistit kengät.
Uutena niitä sai keväällä alennuksesta oliko se nyt 15 vai 20 euroa. Todellakaan en maksaisi kovin montaa euroa, jos käytetyt ylipäätään ostaisin.
Itse ostin 5¿ hyvä kuntoiset pienellä olleet.
myin huutiksessa pojan viking goret ja sain niistä 25e. Yhden talven käytetyt todella hyväkuntoiset kengät.
Mä bongaan aina niitä alesta. Viime talvena ostin kolmet kengät varastoon. Maksoin 20e ja 25e. Mulla on tähän mennessä käynyt aina hyvä tuuri. Olen juuri oikeaan aikaan kaupassa. Teen yleensäkin hyviä löytöjä:)
T: neljän pienen lapsen äiti
Kyllähän jokainen tietää miksi ei!
Korkeintaa jotkut juhlakengät voisin ehkä ostaa, ne eivät yleensä ole olleet montaa kertaa jalassa, eikä lapsenikaan niitä pitäisi niin usein, että kengät kerkeisi pilata jalat.
Korkeintaan 2¿