Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yrittää lasta jos mies syö masennuslääk?Voiko vahingoittaa tulevaa sikiötä

Vierailija
15.08.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko masentuneesta miehestä vanhemmaksi??

Vierailija
2/9 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tule tänne itkemään kuinka on niiiiiiin raskasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vanhemmuus on rankkaa. Pitäisi siis olla suht järjissään ja voimissaan...

Vierailija
4/9 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies syö serotoniini vaikutteista lääkettä paniikkihäiriöön. On joskus ollut lieviä masennuskausiakin.

Lapsi ollaan silti tehty. Terve poika sai alkunsa ensimmäisestä kierrosta. Ja nyt ensi kuusta saa uusi vauva tulla jos on tullakseen :)

Kun oikein ajattelen, niin miehen sairaudesta on jopa jollain lailla hyötyäkin vanhemmuutta ajatellen. Mies ei lääkityksen takia siedä alkoholia ja sairaus pysyy kurissa säännöllisellä elämäntavalla. Siis syödään, nukutaan ja ulkoillaan säännöllisesti. Mikäs sen parempi tapa elää lapsiperheelle.

Paniikkikohtausksia ei ole tullut yhtäkään lääkityksen aloittamisen jälkeen ja masennukset on olleet poissa. :)

Vierailija
5/9 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan masentuneista äideistäkin vanhemmiksi, miksi ei siis isistäkin?

Vierailija
6/9 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että vanhemmuus on rankkaa. Pitäisi siis olla suht järjissään ja voimissaan...

Ne lääkkeethän juuri auttavat pysymään järjissään ja voimissaan. Auta armias niitä, jotka tekevät lapsia sellaisten kanssa, jotka eivät tunnista masennustaan eivätkä osaa hakea apua...

Vierailija
7/9 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka joutuu syömään lääkkeitä pysyäkseen tolpillaan ole terve! Siis haloo.

Vierailija
8/9 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan takana on tilaa.

Vierailija
9/9 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jopa synnytin sen. Itse asiassa minulta löytyy useampikin lapsi. Ja ihan hyvä äiti mielestäni olen. Vai eivätkö muka puolen vuoden täysimetys, täysin kotona hoidetut lapset, perhepeti, kantoliinat, reimatecit jne. ole todiste siitä?? ;)))

Olen ainakin saamassa apua ongelmiini. On paljon muitakin/suurempiakin syitä olla hankkimatta lapsia kuin hoidossa/paranemassa oleva masennus tai paniikkihäiriö (kun vanhemman sairaus ei näy päälle päin eivätkä lapset siitä joudu kärsimään).