Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko missään Tintti tossut tarjouksessa?

15.08.2007 |

Tintti tossut olisi hankinnassa. Onko kukaan nähnyt jossain kaupassa Tintti tossuja tarjouksessa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole halvemmalla löytänyt.

Vierailija
2/5 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 euroa taitaa olla se hinta, jolla kaikki niitä myyvät.

Mitä kokoa ja väriä olet vailla? Minulla on tummansiniset kokoa 23 ylimääräisenä.

Itse ostin juuri pojalle päiväkotiin Citymarketista kotimaiset tossut hintaan 4,99 euroa. Niissä on sellainen neuleresori, muuten ovat nahkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle kuukausi sitten poistokorissa hajakokoja tarjouksessa. Hintaa en valitettavasti muista.

Vierailija
4/5 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko 23 valitettavasti liian pieni : ( Pienemmälle koko saisi olla varmaan 25 ja isommalle 30.

Oliko nuo citymarketista ostetut tossut lotta&lassi merkkiset? Oletko kokenut ne hyväksi. Edulliset ainakin olisivat : )Pompelmo:

16 euroa taitaa olla se hinta, jolla kaikki niitä myyvät.

Mitä kokoa ja väriä olet vailla? Minulla on tummansiniset kokoa 23 ylimääräisenä.

Itse ostin juuri pojalle päiväkotiin Citymarketista kotimaiset tossut hintaan 4,99 euroa. Niissä on sellainen neuleresori, muuten ovat nahkaa.

Vierailija
5/5 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossut eivät ole Lotta&Lassi-merkkiset vaan jonkun kotimaisen pienen valmistajan nimellä (en muista ja ovat kotona). Vielä eivät ole olleet käytössä eli en osaa sanoa. Tuohon hintaan kokeilen kyllä mielelläni (vrt esim. Tintit)...