Työilmapiiristä
Millainen on työpaikallasi työilmapiiri? Varsinkin naisvaltaisten työpaikkojen ilmapiiristä olisin kiinnostunut.
Itse olen töissä paikassa, jossa on kuusi naista, ei yhtään miestä. Sipinää ja supinaa jos et ole paikalla, aina siitä puhutaan paskaa joka ei ole paikalla, paitsi kaksi ihmistä joista ei koskaan puhuta pahaa. He ovat juuri ne, jotka ovat aina ensimmäisenä puhumassa toisista. Vituttaa, kun ihmisten energia menee paskanjauhamiseen ja työt on toisarvoisia.
Kommentit (4)
Minkä verran on panostettu henkilökunnan viihtymiseen ja jaksamiseen? Meillä on kaksi kertaa vuodessa saunailta eikä muuta. Työssä olemme koko ajan toistemme kanssa tekemisissä (päiväkoti).
Työpaikallani on henkilökuntaa n. 80, joista ehkä 70 on naisia. Paskanjauhaminen, seläntakana haukkuminen ym. juoruilu on loputonta.
Juuri tuollaista kuin ap kuvasi.
En yhtään ihmettele, miksei naisvaltaisten matalapalkka-alojen palkkaus nouse. Siellä ei osata puhaltaa yhteen hiileen edes kahvinkeiton suhteen.
mutta paras työyhteisö, mistä olen koskaan kuullutkaan. ei seläntakanapuhumisia tms. haukkumisia, vaan kaikki ollaan samalla viivalla. jokaisen annetaan olla omanlaisensa! omaa pesää ei koskaan liata!