Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lingon&Blåbär-jälleenmyyjäksi?

15.08.2007 |

Olen kiinnostunut myymään L&B-vaatteeita. Tykkään niistä vaatteista hirveästi, mutta minua mietityttää se, että aika paljon tulee oheiskuluja.Aika kalliita ne vaatteet on että miten saa myydyksi, kun kaupoista saa 3 vaatetta yhden L&B:n hinnalla, olkoonkin että ovat laadukkaita, öko-tex-vaatteita. Lisäksi on kuukausikoulutukset, että työtä siitä aika paljon saa. Toisaalta mielekästä olisi vähän aikaa kotoa aina hyvällä syyllä lähteä jonnekin.

Kertokaapa, jos teillä kokemuksia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tuttavapiirissäni äidit suosivat L&B:tä, koska sen hinta-laatusuhde on paikallaan, vaatteet ovat todella kestäviä ja pitävät kuosinsa, niillä on hyvä jälleenmyyntiarvo ja värit ovat puhtaita, vaatteita voi yhdistellä helposti eikä niissä ole printtejä.

Itse pojan äitinä tykkään kovasti ostaa perusmallistosta mm. keltaista ja punaista (ja vihreää), ettei pojille aina ole vain sinista, mustaa, ruskeaa tai jotain muuta tummaa, synkkää väriä. Eli vaatteissa väreistä huolimatta on " unisex" -tyyli.

Vierailija
2/3 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaisi. Mitenkä paljon teillä tulee kuluja kuukaudessa ja paljonko käytätte aikaa työhön? Vaikuttaako tulot myynnistä jotenkin äitiyspäivärahaan/kotihoidontukeen tms? Paljonko maksaa tällä hetkellä malliston ostaminen/vuokraaminen? Entäs onko L&B:llä rajoituksia, saako olla jonkun muun tuotteen jälleenmyyjä saman aikaisesti?

Huh, siinäpä tuli suoria kysymyksiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinani kotiäitien puolelle, sieltä löytyy myös juttua tästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä