Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IKEAN KUVASTO 2008!

Vierailija
15.08.2007 |

Tietääkö kukaan pitääkö Ikean kuvasto tilata uudelleen, vai tuleeko uusi automaattisesti jos on viime vuonna tilannut? En viitsisi turhaan tilata jos tulee muutenkin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kyllä Uudellamaalla, joten voi siksikin tulla ihan muuten vaan.

Meille se tuli muistaakseni toissapäivänä.

Vierailija
2/3 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan postinjakaja uupunut tuossa välillä, vai mikä on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on Hei kortti, siksi tulee. Tietenkään muuten ei tule. Esim mulle ei tullut nyt kun en tilannut. Viimevuonna tuli kaksi kun tilasin itselleni kuvaston ennen kuin mies hankki kortin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi