Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Lihavat nuoret
15.08.2007 |
Kun itse olin nuori 80-luvulla, olin aina niitä lihavampia joita ei ollut kuin 1-2 luokassa. Eikä ylipainoakaan ollut niin kamalasti ehkä 10 -1 5 kiloa. Mutta aina sai olla se punkero, josta kukaan ei välittänyt ja jolle vähän naureskeltiin.
Nykyään ulkona kävellessä tuntuu, että lihavien nuorten määrä on tosi paljon lisääntynyt, vaikka monet täällä sanovatkin ettei ole totta. Ja kun näen heitä ulkona kävelevät he ylpeinä eikä niinkuin itse silloin 80-luvulla aristellen läskejäni. Monilla on myös poikaystävät, joten ei taida enää lihavuuskaan vaikuttaa poikaystävän saantiin niinkuin silloin, kun itse olin nuori. :)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minäkin olin aina luokkani lihavimpia, kun olin nuori. Ja painoindeksini oli hieman alle 25, eli olin ihan normaalipainoinen mutta toki sen ylärajalla.
Harvemmin oli ketään minua pulskempaa, ja minuakin haukuttiin todella paljon läskiksi ja erittäin julmilla tavoin :(
Hyvä, jos painon kanssa on useampi nykyään sinut, mutta onhan se huolestuttavaa, kun tuo nuorten ylipainon osuus kasvaa :/ Tai välillä tuntuu, että on kasvanut sekä ali- että ylipainoisten osuus, harva on enää normaalin sopusuhtainen.