Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuulimunaepäily ja uusintaraskaustesti ennen kontrolliultraa

Vierailija
15.08.2007 |

Mulla todettiin viime viikolla mahdollinen tuulimunaraskaus. Viikkoja piti olla 8+0, kohdussa näkyi vain jotain röpelöä. Viikot pitäisivät paikkaansa,tikutin ovulaation ja yritysketoja oli niin harvoin että siitäkin tiedän että viikoissa ei heittoa. Mulla uusi ultra huomenna, halutaan kontrolloida kumminkin vaikka mitään mahdollisuuksia ei annettu ja itsekin tiedän ettei kohdussa mitään kasva.

Nyt sitten tein uuden raskaustestin, annettiin sellainen ohje ennen kontrolliultraa. Olin ihan varma ettei siihen tule kuin haalea punainen viiva, mutta raskausviiva ilmestyi heti kun kastui ja oli paljon punaisempi kuin toinen viiva. Pitääkö noin ollakin? Luulin ettei tuulimunassa ole paljonkaan hormonia pissassa, itselläni kun ei ole oikeastaan mitään raskausoiretta ollutkaan. Ei alamahan viiltelyä, ei pahoinvointia, ei normaalia suurempaa väsymystä, ei rintojen aristusta.

Onko jollakin ollut vastaavaa tilannetta, siis onko uusintatesti näyttänyt vahvaa plussaa? Viikkoja olisi nyt 9+2.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäskö kukaan?

Ap

Vierailija
2/8 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin oli haalea ja sit myöhemmin ihan tumma kun tein " uusintatestin" . Osottautui tuulimunaksi sittemmin..=(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oireet oli kuin raskaudessa, paitsi aivan kamala pahoinvointi :( Lääkärikin sanoi, että olet kyllä raskaana, mutta sikiö ei ole kehittynyt.

Vierailija
4/8 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuo on ihan normaalia. Luulin ettei siihen tule kuin hailakka viiva, ja mietin että mitä ihmettä tämä on jos ei tuulimuna. Huomennahan tuo varmistuu lopullisesti, ja pääsen sitten lääkkeelliseen tyhjennykseen tai kaavintaan.

Ap

Vierailija
5/8 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tuulimunasta. :(

Vierailija
6/8 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausviikolle 7, jolloin tuli itsestään pois.

Toisella Kertaa sama juttu. Kolmannella kerralla olin viikoilla n.8 ultrassa ja löytyi vain jotain " epämääräistä" kuulemma. Viikon päästä aika tyhjennykseen. Kuinkas ollakkaan uudessa ultrassa NÄKYIKIN 10+4 viikkoinen sikiö ja sydän sykki. Eli vaatikaa AINA vielä uusi ultra ennen kaavintaa tai lääkkeillä tyhjennystä.

Tuossa tuo vajaa 2v neiti on, vaikka olikin hukassa 10 viikolla. ;)

Vierailija
7/8 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi tehtiin ultra ennen kaavintaa....

Vierailija
8/8 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitä toista mistä nähdään ikä, on sitten vähemmän!

Eli testi kyllä näyttää vahvasti positiivista..

Ja siksihän sitä " keskenmenoa" kontrolloidaankin uudestaan testillä jonkin ajan kuluttua keskenmenosta! Eli sitten kohtu on tyhjentynyt kun viivaa ei tule..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi