Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Moccamaster-kahvinkeitin hintansa väärtti?

Vierailija
15.08.2007 |

tartteis ostaa uusi keitin kaffinlaittoon ja Moccamaster jotenkin vetoaisi 5v takuunsa ym ominaisuuksiensa vuoksi. Mutta se hinta, tarjouksessakin 100e ja norm 40-50e enemmän.....

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tosi hyvää kahvia, pienenkin määrän voi keittää eikä kärähdä.

Vierailija
2/35 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa tietty enemmän, mutta on hintansa arvoinen. Vedenkin keittää niin kuumaksi, että kahvista tulee huomattavasti paljon parempaa, ja varmasti kestää kauemmin kuin halvat rimpulat! Osta automaatti tippalukolla, on ehdottomasti the best!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

inä käytän maitoa

Vierailija
4/35 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras keitin!

Vierailija
5/35 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä huomaan eron masterin ja edellisten keitinten välillä vaikka maitokahvia juonkin. Suosittelen kyllä hankkimaan.

Vierailija
6/35 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli myös sellainen jossa EI ole sitä puolilämpövaihtoehtoa!

t: 6, kokemuksen karvas ääni

Vierailija
7/35 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lykkäsin kaapin perälle ja ostin halvan peruskeittimen ja nyt on taas hyvää kahvia.

Vierailija
8/35 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eillä esim Pirkkaa pannun tyhjäksi kun eivät tiedä mitä keitän. luulis sanovan kupillisen jälkeen että ei kiitos enempää jos kerta pahaa on

Vierailija
9/35 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja moccamasterilla karvaalta. Voihan se olla tietty että mulla on jotenkin väärä veden ja kahvin suhde joka sit toimii paremmin siinä taviskeittimessä.

Vierailija
10/35 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei tarvi ITSE tehdä, vaan joku toinen sen tekee...

Vierailija
11/35 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi ei kuulemma ole tarpeeksi kuumaa.

Vierailija
12/35 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kestääkö se mitään? Laitettiin just sellainen malli.

Vierailija
13/35 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin rakastajat ja varsinkin kahvinsa mustana juovat (silloin varmaan maistaa vivahteet vähän paremmin) vannovat kyllä moccamasterin nimeen, eikä ihme: Ostimme juuri miehen kanssa minun painostuksestani sellaisen, ja miehenkin, joka oli vähän vastustellut vedoten siihen, ettei se kahvin maku nyt voi keittimestä olla niin kiinni, oli pakko todeta, että " on se vaan kumma, miten se onkin ihan eri makuista" . Ja mun mies ei myönnä olevansa väärässä, ellei tosiaan ole!

Vierailija
14/35 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kahvimerkki kyllä vaihtui, kun saatiin moccamaster. Entinen vakiomerkki maistui ihan erilaiselle moccamasterilla keitettynä, mutta parin testipaketillisen jälkeen löytyi uusi suosikki. Keittimen edut vs. meidän entinen keitin: on nopea, kahvi on sopivan kuumaa, tippalukko on hyvä (ja toimii meillä edelleen kolmen vuoden jälkeen), osat saa helposti pestyä koneessakin, käytössä kätevä, keittää hyvää kahvia.

Vierailija
15/35 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tarjoillaan sokkona taviskahvia ja moccamasterilla keitettyä, tietenkin jokaiselle sitä omaa kahvilaatua, mitä on tykännyt juoda. Sillä sen eron selvittäisi, jos sitä on. Tekisin testin itse, mutta kun en ole koskaan juonut kahvia, niin ei siitä tulisi mitään. :D

Mikään ns. laatu ei kyllä takaa mitään, koska ihmisillä on niin erilainen maku. Joskus sitä vain tykkää halvemmasta, esim. nauta-sika vs. nauta-jauheliha.

Vierailija
16/35 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin on varastossa varmaan pari erilaista suodatinpussikeitintä ja termarikeitin. kitkerää ja kylmää kahvia tulee niillä. pergulaattori keittää kuuman kahvin. ja merkki on C3, ei mikään OBH Nordica-pergulaattori millä ei tee mitään.

Vierailija
17/35 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli tarjoillaan sokkona taviskahvia ja moccamasterilla keitettyä, tietenkin jokaiselle sitä omaa kahvilaatua, mitä on tykännyt juoda. Sillä sen eron selvittäisi, jos sitä on. Tekisin testin itse, mutta kun en ole koskaan juonut kahvia, niin ei siitä tulisi mitään. :D

Mikään ns. laatu ei kyllä takaa mitään, koska ihmisillä on niin erilainen maku. Joskus sitä vain tykkää halvemmasta, esim. nauta-sika vs. nauta-jauheliha.

Eli johonkin ruokiin toista, joihinkin toista.

Vaikka meillä aina paistijauhelihaa ostetaankin.

Ja MM kestää vaikka kahvi ei poikkeisikaan mitenkään. Kuka muu valmistaja antaa 5v takuun?

Vierailija
18/35 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta yksi asia, jonka jokainen huomaa on se, että Moccamasterilla tulee takuulla kuumaa kahvia. Moni halvempi keitin (meillä ollut kaksi aiemmin, Krups ja Philips) ei yksinkertaisesti pidä/tee kahvia riittävän kuumaksi/kuumana.

Vierailija
19/35 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo hyvin tyypillinen av-lause kuvaakin juuri sitä tarkoitusta mihin moccamasterit sun muut on tehty. Snobeiluun, turhantärkeilyyn, leveilyyn, naapurien ja av:n silmissä pätemiseen. Eli: on niitä varmaan muunkinlaisia, mutta MEILLÄ (jostain ihmeen syystä silti) käytetään juuri tätä, koska tämä on se VIRALLISESTI parempi.

Meilläkin muuten huomattiin, että kossusta tuleekin yhtä lailla känniin kuin Finlandiasta, mutta kyllä meillä silti aina ostetaan Finlandiaa.

Vierailija
20/35 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen niin hätäinen juoja, että tykkään ottaa jo välistä, ennen kuin viimeiset tipat on tippuneet, siks tippalukollinen malli meillä. Ja INHOAN sitä kun kahvia tippuu kannua otettaessa pitkin pöytiä! Sitä manuaalimallia en muistaisi varmaan napsauttaa päälle :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan