Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä yksi, joka ei ole ikinä ollut hoidossa, eikä äidiltäänkään saanut virikkeitä. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
14.08.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hoidat omat lapsesi?

Vierailija
2/9 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli ehkä peruslaiska. Halusi mielummin katsella televisiota, lukea lehtiä ja kirjoja kuin tehdä jotain kanssani. Yleisin kommentti oli varmaan: " menes nyt leikkimään"

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan että oli tylsää ja kiukuttelin paljon.

Kavereita sain koulusta. Ala-asteella tulivat ensimmäiset oikeat kaverit.

itsellä vasta yksi lapsi. Hän on kotihoidossa, mutta olen enemmän läsnä hänen kanssaan, teemme juttuja yhdessä yms. Muistan siis lapsuudestani sen, että olisin halunnut että äitini olisi tehnyt jotain kanssani, vaikka leiponut, pelannut korttia tms, tai käynyt kanssani uimarannalla. En niinkään kaivannut kodin ulkopuolelle.

Ap

Vierailija
4/9 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on koulutuksesi? Mitä teet työksesi?

Vierailija
5/9 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti avata ketju lukeakseni millainen tylsä taukki sinusta tuli isona. :)

Ei minun vanhemmillanikaan olisi tullut mieleenkään huolehtia minun viihdyttämisestä tai virikkeistä. Piti itse keksiä virikkeet. Kenenkään äiti ei leikkinyt ja askarrellut tuntitolkulla päivittäin, tai rahdannut kerhoon, keksittiin itse leikkejä ja kutsuttiin kavereita kylään. Ei ollut ongelmia kun aloitin koulun, osasin ihan saksia käyttää ja opin lukemaan pikapikaa.

Vierailija
6/9 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

talouspäällikkönä. Tai no tosin nyt hoitovapaalla.

Ap

Vierailija
7/9 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtänyt. Siis puhuin siitä, että mulla oli vähän tylsä lapsuus. Ei se tarkoita että musta tuli tylsä aikuinen.

Itse aion enemmän olla läsnä oman lapseni kanssa, ei se tarkoita että viihdyttäisin häntä.

Ap

Vierailija
8/9 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olkaa enemmän läsnä lapsienne kanssa, jos ette halua että he muistelevat tylsää lapsuuttaan!

Ap

Vierailija
9/9 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virikkeet taisi tulla Pikku Kakkosesta ja kerhosta (jonne mummo vei). Mummon kanssa leivoin, äiti jos leipoi, hän vaan komensi pois tieltä, menes nyt leikkimään...