Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo ei suostu ajamaan posliiniksi

Vierailija
14.08.2007 |

Tahtoisin kovasti, että vaimoni, 35v+, ajelisi itsensä posliiniksi. Hän ei millään lämpene ajatukselle, vaikka kuinka olen anellut. Tarjouduin itse ajelemaan hänet, mutta ei sekään käy.

Minua niin kovin kiihottaisi kokeilla, millainen hän olisi ihan paljaana.

Turha sitten alkaa huutamaan ja haukkumaan, että olen pervo pedofiili, ei pidä alkuunkaan paikkaansa!! Vaihtelu vaan virkistäisi 10:nen yhteisen vuoden jälkeen.

Miten saisin hänet ylipuhuttua?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo muutaman kerran vuodessa hoitaa kaikki pimpsakarvat pois. Yleensä hän käy ottamassa kosmetologilla sellaisen brassivahauksen. Sitten pitää sen posliinina jonkun aikaa, kunnes taas kasvattaa ne karvat pitkäksi.

Kuitenkin aina hän pitää häpyhuulienalueen kokonaan karvattomana.

Vierailija
22/33 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en olisi posliini. Minua inhottaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn 6-7 vkon välein, välillä ehtii kasvaa enää pientä haituvaa. Mies tykkää ;)

Vierailija
24/33 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin oma kokemukseni on, että naiset aina suostuu lopulta karvojen ajeluun, peppuseksiin ja ottamaan suihin. Minulle ainakin noissa hauskinta on ollut se ylipuhuminen. Ymmärrän hyvin, ettei moinen ehkä naista innosta. Onhan siinä sellainen nöyryytyksen maku, mutta kyllä ne kaikki ovat lopulta suostuneet. Ehkä tykkään dominoida ja hallita ja se, että saan vaimoni karvat pois halutessani hivelee egoani.

Vierailija
25/33 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen maaliskuun jälkeen vaimo onkin ihan säännöllisesti ajellut kaikki karvansa, ja ihan omasta halustaan. Nam!!

Vierailija
26/33 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaimolla ainoastaan " siili" . Vaimon mielestä posliini miehellä on lähinnä hinttimäistä ja kuulemma todellinen turn-off.

Vierailija
27/33 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko nainen posliini vai ei? Oma mieheni ei ole kommentoinut posliiniani millään tavalla. Joten ihan omaksi ilokseni sen pidän. Miehelle tuntuu olevan ihan sama onko siellä karvoja vai ei. Mitään kommenttia ei ole tullut ja jo monta kuukautta ollut. Eri palstoilta olen lukenut että miehestä posliini tuntuisi jotenkin paljaammalta ja paremmalta mutta ei oma mies ole mitään tällaista sanonut. Eli eikö se sitten tunnu sen kummemmalta kuitenkaan ? Eli tykkäättekö miehet siitä vain sen visuaalisuuden vuoksi?

Vierailija
28/33 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vaikea uskoa että olisi, onko? Siinä posliinin merkitys korostuu ainakin itselleni.

Mies

Vierailija:

Mitään kommenttia ei ole tullut ja jo monta kuukautta ollut. Eri palstoilta olen lukenut että miehestä posliini tuntuisi jotenkin paljaammalta ja paremmalta mutta ei oma mies ole mitään tällaista sanonut. Eli eikö se sitten tunnu sen kummemmalta kuitenkaan ? Eli tykkäättekö miehet siitä vain sen visuaalisuuden vuoksi?

Vierailija
29/33 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä juuri ole sillä saralla kunnostautunut. Eikä koske sorminkaan. Joten turha kai niitä paikkoja trimmata kun sillä ei ole mitään vaikutusta seksielämään.

Siinä toivossa vähän ajelinkin paikkoja että seksielämä piristyisi kun moni sanoo että niin on käynyt, mutta ei kyllä meillä käynyt yhtään mitään. Ei olisi edes huomannut asiaa ellen olisi sanonut. Sittenkin onnistui olemaan kommentoimatta asiaa mitenkään.

*huoh*

Vierailija
30/33 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eipä juuri ole sillä saralla kunnostautunut. Eikä koske sorminkaan. Joten turha kai niitä paikkoja trimmata kun sillä ei ole mitään vaikutusta seksielämään.

Siinä toivossa vähän ajelinkin paikkoja että seksielämä piristyisi kun moni sanoo että niin on käynyt, mutta ei kyllä meillä käynyt yhtään mitään. Ei olisi edes huomannut asiaa ellen olisi sanonut. Sittenkin onnistui olemaan kommentoimatta asiaa mitenkään.

*huoh*

Eikä taida olla kovin seksuaalinen, eikä ainakaan seksuaalisesti vapautunut. Harmi, jäät aika paljosta paitsi.

Vierailija
31/33 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kjlllllllllllll

Vierailija
32/33 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kymmenen vuotta posliinina =) Ja hyvin olen viihtynyt enkä varmana kasvattaisi sellasta pusikkoa takaisin...

Vierailija
33/33 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan muu ei huomaa puoliposlaria. Siis klitorikseen asti tietty, että on kiva nuolla.

Minun täytyy ajella joka päivä tai vähintään joka toinen päivä, ettei tule kutiavaa sänkeä, mutta kutinakin vähenee ajan mittaa. Kai siihen tottuu..?