Lue keskustelun säännöt.
Mikä ihmeen hinku ihmisillä on noihin muumimukeihin
14.08.2007 |
ja muumiastioihin yleensä? Melkein joka kylässä saa teen tai kahvin ko kupposesta..
Kommentit (23)
Omistan sisustusliikkeen, joten astiapolitiikka on kondiksessa. Ja muumimukit ei kuulu mun valikoimaan, joten kiinnostaa vaan, että pitääkö mun niitäkin nyt sitten jostain hankkia myyntiin..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kun yks sukulaisnainen osti joka kissanristiäislahjaksi semmosen pienikuvioisen muumimukin. no nyt niitä on kiva pitää kirjahyllyssä muitten keräilijöiden kiusana.
kukkakupeista ap tarjoaa kahvia vierailleen?
Mun äidin sukupolvi ei juuri tajua muumimukeja mutta nuorekkaaseen, rentoon kotiin jossa matonhapsut ei ole ojennuksessa eika käytetä hobby hallin kesä- ja talviverhosettejä muumimukit sopii hyvin. Maalaisilla muutenkin vähän vanhanaikaista toi kodinsisustus, pitää olla kermakot ja vehkeet samaa sarjaa, hoh hoh. Ja jaksetaan pohtia toisten kahvimukien kuosia...