Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmeen hinku ihmisillä on noihin muumimukeihin

Vierailija
14.08.2007 |

ja muumiastioihin yleensä? Melkein joka kylässä saa teen tai kahvin ko kupposesta..

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkakupeista ap tarjoaa kahvia vierailleen?

Mun äidin sukupolvi ei juuri tajua muumimukeja mutta nuorekkaaseen, rentoon kotiin jossa matonhapsut ei ole ojennuksessa eika käytetä hobby hallin kesä- ja talviverhosettejä muumimukit sopii hyvin. Maalaisilla muutenkin vähän vanhanaikaista toi kodinsisustus, pitää olla kermakot ja vehkeet samaa sarjaa, hoh hoh. Ja jaksetaan pohtia toisten kahvimukien kuosia...

Vierailija
22/23 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan sisustusliikkeen, joten astiapolitiikka on kondiksessa. Ja muumimukit ei kuulu mun valikoimaan, joten kiinnostaa vaan, että pitääkö mun niitäkin nyt sitten jostain hankkia myyntiin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yks sukulaisnainen osti joka kissanristiäislahjaksi semmosen pienikuvioisen muumimukin. no nyt niitä on kiva pitää kirjahyllyssä muitten keräilijöiden kiusana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi