Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi soittaa joka päivä ja painostaa meidän tyttöjen häävaatetusasiassa - luovutanko?

Vierailija
14.08.2007 |

Kyseessä ovat siis miehen siskon häät, joihin olin hankkinut jo lapsille kauniit ja juhlavat pellavamekot. Anoppi ei vaatteita hyväksynyt, vaan hankki tilalle keinokuituiset superhörsylämekot. Anopin ja morsiammen maku on (yltiö)romanttinen, mutta mielestäni meillä on oikeus päättää, kuinka lapsemme puetaan. Tytöillä ei ole morsiusneidon tms. roolia häissä. En tiedä, onko morsian itse jotenkin tämän painostuksen takana. Mies alkaa olla sitä mieltä, että antaisimme periksi äidilleen. Häät ovat nyt lauantaina. Mielipiteitä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa kiltisti anopin hankkimat vaatteet, mutta laitatte silti omat ostamanne lastenne päälle, jos muu ei auta! ;D

Vierailija
2/9 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän pätee sanonta, Jos pirulle antaa pikkusormen se vie koko käden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annat tuossa asiassa periksi, ties missä muussakin anoppisi alkaa elämäänne määräillä. Sitä paitsi lapsenne edustavat teidän perhettänne, minua ainakin hävettäisi suunnattomasti pukea lapset joihinkin mauttomiin hörhelöihin. Lappu lasten kaulaan " Anopin valitsemat" , ehkä helpottaisi hiukan.

Vierailija
4/9 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et luovuta ap. Se anoppi ei määrää lasten vaatteista vaan sinä. Miehellä on vähän samantyylinen anoppi ja joskus joutuu sanomaan tosi kovastikin että ei puutu asioihin ja jankkaa omia mielipiteitään.

Vierailija
5/9 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi saa päättää teidän lasten pukeutumisen häihin jos te saatte valita anopille ja apelle asut.

Jos ei sovi, niin kukin päättäkööt omassa perheessään asuistaan.

Vierailija
6/9 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin anopin ostamalle vaaleanpunaisellekeinokuituhörsylälle kaatui kaakaota. Onneksi kuitenkin sattui olemaan varalla etukäteen ostamani mekko. Tyttö oikeasti ei viihtynyt siinä kamaluudessa, viihtyisitkö itse mekossa, joka ei hengitä yhtään.

En siis halunnut vääntään enempää kättä anopin kanssa ja miestä en halunnut sotkea asiaan. Joten sovittiin, että tyttö laittaa mummin ostaman mekon...

Vierailija
7/9 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukisi lastani keinokuituun. Pukeutukoon anoppi sellaiseen.

Vierailija
8/9 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan. Sinä ja miehesi päätätte lastenne pukeutumisesta, ei anoppi eikä kukaan muukaan. Tosiaan jos nyt annatte periksi, niin peli on sitten selvä tulevaisuudessakin, anoppi tietää että saa teidät väsytettyä antamaan periksi muissakin tilanteissa... Mutta jos nyt pidätte päänne niin ehkä hän tajuaa, että te todellakin itse päätätte perhettänne koskevista asioista.

Vierailija
9/9 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ap selväksi ettet vastaa yhteenkään puheluun ennenkun anopilla loppuu tuo painostus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä