Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AUTTAKAA! Kuukautiset+raskaus=kohdunulkoinen raskaus?!?

Vierailija
14.08.2007 |

Eli, oli menkat, ja juuri testasin että olenkin raskaana (muut oireet laittoi epäilemään..).

Kuukautiset olivat ihan normaalinoloiset, ja loppuivat siis reilu viikko sitten. Onko tämä nyt siis tuhoon tuomittu juttu? Mistä se veri tuli? kun kerran olen raskaana...

apuaaaa...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivatko kuukautiset ihan normaalit? Vai niukemmat?

Mistä se veri oikein tulee tuossa tilanteessa..? tiedätkö yhtään...?

ap

Vierailija
2/7 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin nyt vaan kysyä kokemuksia, kun juuri tein testin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat olivat mielestäni aivan normaalit, verta tuli yhtä paljon kuin aikasemminkin. Olin aivan varma, kuten sinä, että keskenmeno on tulossa. Kävin lääkärissä jokaisen kuukautisen jälkeen, syytä miksi kuukautiset tulevat, en saanut. Lääkäri mutisi, että veri voi tulla istukasta, joka kasvatessaan liikkuu tai istukka *repii* limakalvoja. En koskaan saanut selville syytä.

Poika syntyi normaalisti ja tuosta on jo aikaa melkein 4 v.

t.2

Vierailija
4/7 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toivoa on vielä...

En edes toivonut tulevani raskaaksi, siis " vahinko" , mutta nyt kun mietin niin ihan tervetullut sellainen!

Vierailija
5/7 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys oli koko raskaus ja vasta sitten kun ensiavussa olin pyörtyä kivusta ja kiidätettiin juoksujalkaa paareilla ultraan selvisi, että kohdunulkoinen on kyseessä. Ultrast sitten juoksutettiin suoraan leikkauspöydälle ja nyt on samanlainen arpi vatsassa kuin olisi sektio tehty...

En tahdo pelotella ja todennäköisesti sulla kaikki on hyvin, mutta mene pika pikaa ultraan, jotta tarkastavat alkion sijainnin.

Vierailija
6/7 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja testi näyttänyt plussaa viikon sen jälkeen. Raskaushormonin määrä laskee hitaasti, siinä selitys minun tilanteeseeni

Vierailija
7/7 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistankin lukeneeni jostakin, että jos menkat tulee niin on isolla todennäköisyydellä jotenkin poikkeava raskaus tai sitten keskenmeno...

kiitos vastaajille!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän