Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tupakoit / Miksi et tupakoi?

Vierailija
14.08.2007 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök

Vierailija
22/25 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- maistuu pahalle

- en tiedä yhtään syytä, miksi polttaisin

kerran olen maistanut, yök!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelin valitettavasti jo 13- vuotiaana. Lukuisia yrityksiä lopettaa.

Kun tulin raskaaksi, oli pakko lopettaa. Vieroitusoireet oli ihan kamalat. En saanut henkeä, nukuttua, pahoinvointia jne. Ne menivät onneksi ohi viikkojen kuluessa. Sain vielä toisenkin lapsen ja imetin häntä. Mutta kun imetys loppui, sorruin työpakan pikkujouluissa pariin tupakkaan. Ja siitä se lähti.

Häpeän tupakointiani. Mutta en usko että pystyn lopettamaan. En polta lasten nähden enkä yleensä ennen kuin he ovat menneet nukkumaan. Mutta kun olen töissä, työmatkoilla, yksin, poltan paljon.

Miksi poltan. Vakava riippuvuus, ei mikään muu.

Vierailija
24/25 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan yläasteelta sellaisen jutun, että kaveerasin tytön kanssa, jonka kotona poltettiin. Kun kävin heillä sisällä, meinasin pyörtyä siitä hajusta ja omatkin vaatteeni haisivat ihan kammottavilta tuon jälkeen (myös tytön vaatteet haisivat, vaikka hän ei polttanut ja oli muutenkin tosi liikunnallinen). Olen kai niin nirppanokka, että ystävyys tuon tytön kanssa jäi vapaa-aikana kokonaan. Haluaisin vaan siis sanoa niille vanhemmille, jotka polttavat, että miettikää nyt niitä lapsiannekin hieman. Tupakointi voi aiheuttaa syrjintää jollakin tasolla.

Lisäksi mielestäni tupakointi on yleensä alempien sosiaaliluokkien juttu ja olen itse ollut aina vähän snobi:)

Vierailija
25/25 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin joskus 15-v. kun piti muka olla tai ei olla, niin en halunnut olla niiden röökaavien joukossa, koska en koskaan halunnut olla mistään riippuvainen. Siksi en myöskään juo kahvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi