Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tupakoit / Miksi et tupakoi?

Vierailija
14.08.2007 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloin uudelleen, tyhmä mikä tyhmä..

Lopetin kun aloin odottamaan kakkosta, olin päättänyt etten rupea enää polttamaan vaan toisin kävi kun lapsi kuoli..sorruin taas.

Lopetin kun aloin odottamaan kolmosta ja sen jälkeen en tupakkaa ole suuhuni pistänyt:)

Tässä päätöksessä auttaa pitämään läheisen perheenjäsenen kamppailu keuhkosyöpää vastaan ja sille häviäminen käsi mun kädessäni kolmisen kuukautta sitten..Hirveää katseltavaa..

Vierailija
2/25 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten vaan kerran oli niin kova krapula, etten pystynyt polttamaan vuorokauteen ollenkaan. ajattelin sit samalla lopettaa koko jutun. yllättävän helppoa oli, vaik vieläkin tulee hetkiä jolloin tekisi mieli tupakalle. lopetuksesta kuitenkin jo kuusi vuótta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperin aloin polttamaan jossakin nuoruuden yleisessä typeryydessä. Lopetin ja olin vuosikausia tupakatta. Vuosi sitten oli hankala tilanne elämässä, ja tulin parina päivänä pummanneeksi tupakkaa kaverilta, jonka kanssa olin, ja siitä se sitten alkoi... Viimeiseen kuuteen kuukauteen mahtuu ainakin kuusi lopetusyritystä...

Vierailija
4/25 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulin raskaaksi. En varmaan muuten olisi onnistunut. Toivottavasti pystyn pysymään polttamatta senkin jälkeen, kun en enää imetä.

Vierailija
5/25 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- se maistuu pahalle

- haju tarttuu joka paikkaan

- rahalle on parempaakin käyttöä

- en halua lapsilleni näyttää huonoa esimerkkiä

Vierailija
6/25 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään syytä polttaa rahaa ilmaan ja vielä oman terveyden kustannuksella.

Vierailija
7/25 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka osa kavereista poltti. 18-v. ei enää kehdannut opetella ja sitten se vaan jäi. Ja kun vielä mun mielestä tupakkapusut (siis tupakoivan pojan kanssa pussaaminen) maistuivat pahalta niin ajattelin ettei itse tupakkakaan varmaan iskisi.

Ja tietysti nykyään kaikki terveydelliset ja esteettiset syyt, samoista syistä toivon myös etteivät lapseni tulisi tupakoimaan.

Vierailija
8/25 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään näe siinä mitään järkeä.

Vierailija
9/25 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin odottamaan toista lasta ja lopetin polttamisen uudestaan. Pistin miehenkin lopettamaan polttamisen raskausaikana ettei minulla olisi turhia houkutuksia tulevaisuudessa. Nyt olen ollut reilut 2 vuotta polttamatta ja vieläkin minun tekee mieli tupakkaa lähes joka päivä. Onneksi ei tule enää joka hetki sitä ajateltua. En anna itselleni lupaa edes yhteen sillä tiedän, että se ei siihen jää. Nyt alan kuitenkin olemaan siinä pisteessä, että miehenkään polttaminen ei enää häiritsisi sillä itsekuri riittää. Miehellekin tämä on ollut vaikeaa ja hän syö edelleenkin nikotiinipurkkaa 1½ vuoden jälkeenkin.

Luulisin, että syyt lopettamiselle ovat selvät? Haluan elää mahdollisimman kauan ja nähdä lapsieni kasvavan.

Vierailija
10/25 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tehnyt mieli sen jälkeen :) . Haisee niin pahalta ja vie terveyden

Vierailija
11/25 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polta, mitään järkeä ei polttamisessa ole ja rahaa palaa+ terveys kärsii.

Vierailija
12/25 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siksi, että nautin siitä. Tupakka on joskus paikallaan illanvietossa, syvällisissä keskusteluissa, kiukuttaessa, kun jotain yllättävää tapahtuu...

Mulla kului ennen aski per viikko. Nykyään oikeastaan aski per kuukausi.

Vierailija
13/25 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua pilata terveyttäni, kuntoani, hampaitani... en halua haista pahalle, altistaa lähimmäisiäni savulle (etenkään lapsiani), en halua kellertäviä käsiä ja kynsiä, pahanhajuista hengitystä... miksi maksaa terveytensä tärvelemisestä? kysyn vaan.

Vierailija
14/25 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: kolme kk ilman

Vierailija
15/25 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on epäterveellistä, tupakka maksaa, siihen jää koukkuun, minä ja vaatteeni haisisivat pahalle, olisin huono esimerkki jne.

Vierailija
16/25 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli terveyssyistä. Ja se on pahaa ja haisee hirveälle ja näyttää kammottavalta.

Vierailija
17/25 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. tupakointi vahingoittaa omaa ja muiden terveyttä

2. minulla on jo muutenkin astma

3. haisee hirveän pahalle

4. verottaa ulkonäköä monin tavoin

5. maksaa paljon

Kuka oikeasti haluaa maksaa satoja, tuhansia euroja vuosittain siitä ilosta, että saa haista pahalle, iho vanhenee, hampaat kellertävät, tulee COPD tai keuhkosyöpä ja elon viimeiset hetket vietetään lisähapella kivuista kärsien?

Vierailija
18/25 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Olen raskaana

B) Piti lopettaa, jotta raskaus alkaisi

C) Iho näytti jo kamalalta

Ihan varppina ratkean taas imetyksen jälkeen. :( Kun liha on heikko..

Vierailija
19/25 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-se näyttää juntilta

-se on kallista

-riippuvuus vaikeuttaa elämää

-tupakan viljely on epäeettistä ja -ekologista

-se saa ihmisen haisemaan

-se saa muut ihmiset epäilemään onko tupakoitsijalla järkeä päässä ollenkaan

-se tappaa (tai vähintään lyhentää elämää)

Hyviä syitä??

Vierailija
20/25 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijat vaan näyttävät niin typeriltä... Ja ovat typeriä. Sanon tämän vaikka sekä mies että isäni polttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi