Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunistaako meikki ketä tahansa?

Vierailija
13.08.2007 |

Itse kun olen melko tumma, ei paljon ole eroa, onko minulla ripsaria vai ei, ja huulipunakin saa olla aika räikeää, ennen kuin sanottavaa eroa normaaliin syntyy. Luomivärit uppoavat raskaaseen yläluomeen, ja ihoni on tasaisen päivettynyt ja meikkivoide tuntuu vain peittävän sen luonnollisen hehkun.

Ja mitään rumempaa ei ole, kuin suttuinen meikki, eli jos meikkaisin, meikkaisin huolella - vaan enpä näe vaiva-hyöty -suhteen olevan kovinkaan tasapainoinen...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummapiirteiset eivät varmaan tarvikaan meikkiä, jos ihokin on hyvä. Mutta me vaaleapiirteiset hyödymme usein. Ainakin minä koen näyttäväni paremmalta, kun minulla esim. on näkyvät kulmakarvat (luonnontilassa niistä on värillisiä vain puolet eli karvat silmän sisänurkan puolella :)

Vierailija
2/4 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikin pitää tietysti olla hyvin tehty jotta parhaat piirteet saadaan esiin.

Ehkä joku Nina Herala tai Karita Tuomola on ihan ihmisen näköinen ilam meikkiä, mutta tuskin moni muu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. valtavan ylipainoinen, jolla posket ovat laajat kuin valtameri ja silmät sy-väl-lä naamassa?

En ole kanssasi samaa mieltä.

Se on toki totta, että meikin tulee olla hyvin tehty, mutta jos kuitenkin puhutaan siitä, että joka mamman olisi joka aamu laittauduttava, eikä meikkitaitelijoita ihan aina ole käytössä... Pikainen ripsari ja suoraan puikosta sutaistu huulipuna ei kyllä te mitään ihmeitä.

Vierailija
4/4 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ihminen ilman meikkiä ole ihmisen näköinen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi