mm. seksi palsta vienyt aika tavalla luottamusta miehiin.
tai ei itse palsta varsinaisesti, mutta miesten kirjoittamat jutut siellä. samoin kuin erään toisen foorumin isien palsta.
näitä juttuja aloin tyhmyyttäni mielenkiinnosta seuraamaan, ja olen tullut siihen tulokseen että suurinosa miehistä rakastaa ensisijaisesti naisen vartaloa,ja sen jälkeen vasta tulee naisen sisin. seksikkyys=rakastettavuus. Lasten saannin jälkeen harrastetaan seksiä oman akan kanssa, vain kun muutakaan ei ole, se nainen itse ei innosta. tai se pahempi vaihto ehto on se, että pettää.
Kun näitä juttuja on lukenut aikansa, on ollut todella järkytys huomata millaisia suurin osa miehistä on!
Yhteenvetona sanoisin, että liian monen miehen mielestä naisen tulisi olla täydellinen seksipeto-hieroja-äiti-siivooja-vaimo-kokki-yhdistelmä
tottakai tiedän, että niitä poikkeuksia on, mutta taitavat olla kyllä aika harvassa.
Kommentit (8)
Vierailija:
suurinosa miehistä rakastaa ensisijaisesti naisen vartaloa,ja sen jälkeen vasta tulee naisen sisin.
Meinaatko, että vauva-lehden seksi-palstaa lukee suurin osa miehistä, tai edes tolkullinen otos.
Voi tietysti olla, että näin on. Ja tarkemmin ajatellen taidat olla oikeassa.
Harmi sinänsä.
Fiksuilla miehillä on parempaakin tekemistä.
yhteensä max 10 miestä, eli ei kovin suuri otos. Itse olen kyllä törmännyt seksipalstalla jopa fiksuihin miehiin, toki harvinaisia ovat.
vaan eräällä toisella foorumilla oleva isien palsta. näitä palstoja luin siis mielenkiinnosta.
aikaisemmin toki tiesin, että osa miehistä on tälläisiä. Ja tosiaankin, löytyy meistä naisistakin noita kohtuuttomia vaativia.
Mutta oli todella yllätys huomata, kuinka suuri osa miesten keskusteluista jotka liittyiväit naisiin/parisuhteeseen, olivat tasoltaan tuota mistä kirjoitin aloituksessa.
Löytyi sieltä onneksi niitäkin, jotka osaavat rakastaa naista omana itsenään, ilman että synnysten ja imetysten jättämät jäljet vaikuttavat, mutta niin harmillisen pieni joukko.
Ja ei, en luule, että kaikki suomen miehet näille palstoille kirjoittelevat, mutta uskon, että noista kirjoituksista kuitenkin saa aika hyvän yleis kuvan. niin moni mies siellä kirjoitti päälle päin olevansa ihanteellinen mies naiselleen, mutta jos näiden naiset näkisivät, mitä miehenä todella on mieltä, ei suhde kyllä kestäisi kovin kauaa.
ap
Tietyille palstoille hakeutuu samanhenkisiä ihmisiä. Luin kerran yhtä miesten palstaa, jossa tuntuivat kirjoittavan lähinnä masentuneet ja katkeroituneet etäisät, jotka olivat menettäneet perheensä omaa tyhmyyttään. SE oli masentava palsta! En mä silti kuvittele, että mun tuntemani fiksut miehet haukkuisivat vaimojaan netissä huoriksi ja suunnittelisivat väkivallan tekoja...
Vaikka näillä palstoilla pyörivistä miehistä suurin osa oliskin sellaisia niin ei se sitä tarkoita, että suurin osa miehistä olis..
Netissä kärjistetään, pilaillaan, haukutaan, solvataan... Nimettömänä on niin helppoa!
On uskomatonta, että joku aikuinen ihminen ulisee jotain tämän tyylistä kuin ap. Missä sinun älysi on? Missä on kritiikki? Uskotko kaiken ihan tuosta noin vain? Millaisen kuvan saat äideistä AV:n perusteella?
Mutta osaa naisetkin vaatia älyttömiä. Miehen pitäisi olla hyvin tienaava ja kovassa asemassa mutta ei ikinä ylitöissä, jännittävä ja yllätyksellinen mutta aina kotona ja tehdä puolet kotitöistä, jämäkkä ja miehekäs mutta kuitenkin suostua aina naisen tahtoon, huolehtia ulkonäöstään mutta antaa naisensa olla lihava ja homssuinen jne.