Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttaminen ja sokerin syönti ?

Vierailija
17.10.2008 |

Olisi pakko muuttaa syömistottumuksia, kun noita liikakiloja on kertynyt haitaksi asti. Tuntuu etten pysty elämään ilman makeaa. kannattaisiko se jättää kokonaan pois vai sallia esim. kerran viikossa vähäsen jotain esim. maustettu jogurtti tai lakupötkö. Tuntuu etten voi olla päivääkään ilman jotain herkkua.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se kestää ehkä vartin. siis se "tuskallisin" aika

Ja jos sen jakaa yli niin menee himo ohi.

Tiedän kyllä sen tunteen kun iskee makean himo. mulla väliin on sellasta.

Tosin tällä hetkellä lasken pisteistä ja mulla on kyllä hyvä itsekuri jos jotakin haluan tehdä. nyt en ole viikkoon syönyt yhtään mitään makeeta.

ainoastaan yhden pullapalan. Mutta kun söin sen pullan niin olis tehnyt mieli lisää makeeta. eli olen päättänyt ainakin toistaseks että en syö makeeta.

Vierailija
2/3 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat makean syömisen kierteen poikki, et voi vähään aikaan (tai ehkä lähes ikinä...) syödä makeaa ollenkaan.

Jos et koe, että sulla on mitään "riippuuutta" joka tulisi katkaista, voit ihan hyvin syödä joka päivä jotain pientä makeaa jos pystyt lopettamaan esim. siihen lakupötköön. Monillahan käy niin, että jos he laihduttaessaan syövät vaikka yhden keksin, se jotenkin oikeuttaa ahmimaan loppupäivän herkkuja, koska "päivä on jo pilalla".

Kannattaa ajatella pysyvää elintapojen muutosta, eli haluatko elää loppuelämäsi ilman makeaa, tai niin että syöt makeaa vain hyvin harvoin. Vai syötkö mieluummin joka päivä jotain pientä hyvää? Ja siis tosiaan pientä ;)

Sinänsä sokeri ei estä sinua laihtumasta, laihduttaa voi syömällä vaikka pelkkiä karkkeja kunhan syö vähemmän kuin kuluttaa! Se ei tienkään ole terveellistä, eikä silloin voi hyvin, mutta kyllä niinkin laihtuu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni auttaa parhaiten makean- tai suolaisennälkään purukumi! Se vie nälän kaikista parhaiten laihduttaessa pois! Se purukumin jauhaminen ikäänkuin huijaa elimistöä, että olevinaan syö jotain kun pureskelee jotain suussa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän