===== SUURPERHEkuumeilijoiden vko 33 =====
Tästä alkaa varmaan monilla paluu arkeen, kun koulut ym. alkavat.
Meillä isäntä taas kerran viikonloppuna höpisi siitä nelosesta, ja vielä ihan muiden ihmisten kuullen! Eli kyllä se sitten tuolla jossain sisimmässä taitaa sitä vähän haluta. =)
Muuten ei kuumeeseen kuulu mitään uutta. Olikos se SOFUR (anteeksi, jos muistin väärin - hatara muisti), kun oli tehnyt päätöksen, että vielä uusi perheenjäsen halutaan. Kuulostaa hyvältä! Ja varmasti myös tuntuu. Se jahkaaminen tässä on tosiaan raastavaa. Pystyisipä vaan itse samaan...
Kertoilkaahan kuulumisianne!
kaakaokirahvi
Kommentit (24)
joukkoomme. Tervetuloa siis oliviaana. Meilläkin suunnilleen samanikäisiä lapsia. Isot 10v ja kohta 9v ja sitten kuopus kohta 2v. Myös me mieheni kanssa jo kolmenkympin paremmalla puolella.
Kuopus nukkuu päiväuniaan ja tulin hetkeksi koneelle. Ei nyt mitään muuta ihmeellistä, kunhan kirjoitan muutaman rivin, kun kerran konelle pääsin. Joo, mukavaa olisi jos meikäläisiä siirtyisi syksyn aikana tuonne odotuspuolelle.
Luin muuten eilen uudesta Eeva lehdestä sellaisen haastattelun joka sai mut itkemään. Siinä ovat äänessä sen 2v pojan vanhemmat, joka kuoli päiväkodin pihalla telineiden osien kaaduttua päälleen. Kauhea juttu ja vanhempien suru ja tuntemukset todella koskettivat. Taas päätin, että turhista asioista ei kannata nipottaa.
Ulkona on mukavan kesäinen sää. Tulin piipahtamaan koneella pihatöiden lomassa. Taitaa näin viikonloppuisin olla hiljaisempaa täällä suurperhepalstalla. Viikonloppuisin on luonnollisessssti kiva touhuilla perheen kanssa kaikenlaista, eikä tietokoneen näyttöä viitsi tuijotella.
Kiva, että joukostanne löytyy muitakin jo selvästi yli 30-kymppisiä kuumeilijoita. Itse, kun aina välillä tulee pohtineeksi, onko sitä ihan höperö, kun vielä tässä iässä raskautumisesta haaveilee. Olisihan sitä sitten jo lähenpänä 60-vuotias, kun nuorimmainen sitten olisi 20-vuotias.
Olisi kiva kysyä teiltä suurperheellisiltä, joilla jo on 4 lasta tai enemmän, ovatko raskaudet olleet rankempia, kun ikää on tullut lisää. Itse olin 25-vuotias, kun odottelin esikoista ja pari vuotta vanhempi, kun toinen poikamme polskutteli mahassani. Raskaudet sujuivat hyvin, lievää väsymystä lukuun ottamatta. Kolmatta odottaessani olin 34-vuotias ja pahoinvointi oli voimakkaampaa ja väsymys myös. Nyt on toiveissa nelonen ja ikää on jo 37, joten mietin, olisikohan oma jaksaminen mahdollisen raskauden aikana kovalla koetuksella. Lisäksi meidän kaikki lapsoset ovat syntyneet sektiolla ja vuorossa olisi sitten jo neljäs leikkaus. Sektioista olen kyllä kohtuullisesti toipunut mutta kyllähän se haavakipu aina jonkin aikaa vaivaa.
Taidan nyt lähteä takaisin nauttimaan ihanasta auringosta ulos ja paistelen samalla lettuja lapsille. Oma naamani on mös yhtä aurinkoa, kun mieheni ei enää pyristele neljännen yritystä vastaan. Ehkä jo seuraavassa kierrossa on jotain piinailtavaa.
sunnuntaiterveisin oliviaana
Minäkin olen pohtinut että miten romuna sitä oliskaan neljättä odottaessa; itse ainakin olin jo kolmatta odottaessa huomattavasti väsyneempi ja selkäkipuisempi kuin ekaa ja toista oottaessa. Myös minulle tehty 3 sektiota. Myös itse olen toipunut niistä kohtuunopeasti, kakkosen jälkeen tosin sain kohtutulehduksen mutta selvisin kovalla antibioottikuurilla ilman sairaalapäiviä. Ikää minullakin siis kuukauden päästä jo 36.
Tänään alkoi tuhru joten kunnolla täti saapunee huomenna kylään ja alkaa sitten oikeesti kiertopäivien lasku. Myös minä säntäsin tänne puutarhatöiden lomassa; revin yhden kukkapenkin ylös, parantelin multaa ja jaoin kasveja.
Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille!!
Tanni
Panin merkille, että omaamme kutakuinkin samat iät perheessä, tosin kuopus on meillä 1,5v..
Toivottavasti kaikki olemme syksyn kuluessa onnellisesti odotuspuolella, kuten meriutu maalaili maisemia:) (jos muistan oikein)
viikonloppuja kaikille!